På väg hemåt igen!

publicerat i shopping, smink, tatuering;
Ja snabb visit i huvudstaden idag för att fylla i mina ögonbryn! 



De har inte tappat mkt färg men man ska fylla dem efter 6 veckor, då sitter de längre! 

Passade på att shoppa sånt som är svårt att shoppa i min håla såsom underkläder, smink och en tunika från Fanny Michel som jag har spanat på på nätet men den var i onesize och då kan den ju vara hur stor (liten) som helst! 
Därför passade jag på och hoppa in och kolla på den live. 
Butiken ligger mitt emot Stockholm Beautycenter där jag fixar brynen så det är perfekt.


Den svarta blev det. Har tänkt ha den till mina skinntights så slipper jag visa rumpan 😆

Hann också in på H&M och KappAhl och provade lite men inget som fick följa med hem. Gillade denna kjol men slitsen fram såg lite knasig ut tycker jag? 




Dagens idag var Lotus pants, Gypsy blouse, Lola botee och svart långkofta från H&M i väntan på min Sign Cardie från Lola.




Älskar tribe sjalen som jag beställde i sista minuten innan webshopen stängde förra säsongen! 
Kommer användas massor tror jag! 




För att fortsätta på tema kläder så såg jag denna på instagram och blev lite sugen. Tänker till ett par lite slappare, tunnare byxor. 


Hmm tål att funderas på. 

Imorgon så är barnen lediga från skolan, lovdag, och jag plockar ut min sista föräldrapenningsdag och G är ledig. 

Så vi ska åka till Örebro hela familjen, jag ska prova ut en ny peruk och sen ska vi gå på stan och käka lunch och bara vara 😊
Sen är det visning på kvällen, helt ny värdinna så det blir spännande och se om ngn handlar något! Det vet man aldrig!!

Ha en fin kväll!! 

Kommentera inlägget här :