Rensat och fyllt på

publicerat i House of Lola, Jag, kläder, mode, shopping;
Lördag - ledig! Välbehövligt minst sagt!!
Så här pigg och snygg var jag i fredags...





Lite schleten kan man säga...men snygga armband hade jag iaf! 


Lite nytt från Bud to Rosé blandat med några gamla favoriter. 


Idag så jobbade mannen men jag och barnen tog en soft lördag, åt sen frukost, Moa tog ett bad. Skjutsade henne till en kompis, tvingade med mig F ut på långprommis m Sigge.
Sen lite lunch. 
Sen så började jag rensa garderob...och klädkammaren... Det är ju sjukt när man upptäcker kläder jag glömt att jag hade...
Rensade ur en par påsar som ska lämnas till Röda korset och lite som ska säljas... Pust!! Det blev en hel del...

Mitt i allihopa så kommer det några tjejer som ville kolla in kollektionen, jag hade bara hängt upp kläderna så jag hade ingen regelrätt visning som jag brukar ha. 
Kändes nästan konstigt att de bara kikade själva och att jag inte behövde hålla på och byta om, konstigt men skönt! 

En av de som kom var en gammal kompis till mig som har gått ner massor i vikt och blivit så smal och fin!! Hon har verkligen kämpat och varit så duktig det vet jag men jag kan ändå inte låta bli att bli SÅ avundsjuk på henne! 
Avundsjuk och trött och arg på mig själv att jag inte lyckas, jag är ju så less på att bara för att jag inte kan låta bli och äta så kommer jag inte dit jag vill. 
Vill kunna ha tights jeans utan en mage som bubblar över t ex..,

Ändå kunde jag inte heller låta bli att fylla på garderoben lite senare genom att klicka hem några plagg från kollektionen. 


 Bl.a. Denna fina blus! 💞

Nej nu sova! Visning och tusen ärenden att fixa imorgon! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh vilka fina blusar du visar. Både den rosa och den i inlägget för någon dag sedan. Finns de nu och köpa? Kram Ulrica

Svar: Visst gör de det! :)
Marita

Kommentera inlägget här :