Att använda något utanför boxen

publicerat i Dagens outfit, Jag, Peruker, mode;
För er som har följt mig ett tag så vet ni att jag oftast endast har Lola kläder på mig och inte så oftat mönstrat.
 
Denna klänning snubblade jag dock över inne på Indiska, inte alls min stil men så mjuk och skön och jag föll ändå för den. Dessutom var den på rea just den dagen för de hade klubbdagar så att då slog jag till, för 199:- så gör det ju ingenting om den blir hängande i garderoben heller!
 
 
Svårt att få till en helfigursbild men den slutar en bit ovanför knät så inte jättelång.
 
 
Bjuder på en bild på nya peruken också, så här har jag oftast när jag är på jobbet eftersom jag blir galen av att ha håret i ansiktet när jag jobbar.
 
 

Men såhär ser den ut när den är utsläppt. Väldigt nöjd med både färg och form.
 
 
Försök till bild från sidan! ; )
 
 
 
Och ytterligare ett försök att få med nacken...lite halvmeckigt...
 
 
På fötterna mina kängor från Ten Point som jag fyndade på rea i en liten butik här i min håla, kul att kunna gynna den lokala handeln ibland iaf.
 
Så här fin var min lilla donna by the way igår när hon provide nya hårbandet som jag köpt på Tradera för en spotstyver, stod och kollade på ett likadant inne på Glitter häromveckan och det kostade 199:-!! Det vägrade jag betala för ett hårband!
Detta kostade 79:-, mkt mer överkomligt pris!
 
 
Torsdag idag och jag är TRÖTT, känns verkligen att det är första jobbveckan efter alla helger, jag orkade inte ens ta mig ur soffan igår efter att jag fixat mat och plockat undan. Barnen var hur pigga som helst....fattar inte..
 
Som tur var så hade jag min träningsfria dag igår och G jobbade sent så jag kunde med gott samvete chilla i soffan hela kvällen.
Idag och imorgon jobbar G hemifrån så han skulle både handla och laga mat, vilken tur jag har!
Har jag riktig tur så kanske han har tagit hand om tvätten också ; )
 
Hur som så är det guld värt när han jobbar hemifrån för det gör min vardag mkt lättare, jag behöver bara fixa iordning mig själv på morgonen och kan åka direkt hem när jag slutar. Galet skönt!!
 
Ikväll är det dags för säsongens första boxpass, är väl inte jättepeppad nu direkt men jag vet att det brukar kännas bra när jag väl är där! Dessutom så är min kära sparringpartner äntligen tillbaka, om hon inte blir förkyld, får nackspärr eller råka köra en kniv i handen igen...; )
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av T:

Tummen upp för nya frisyren! Klockren!

Svar: Tack 😎
Marita

Kommentera inlägget här :