Låååång dag!

publicerat i Framtid, Glädje, House of Lola, Jag, Matchning;
Upp kl 5 imorse för att hoppa in i bilen och brumma iväg till Örebro där jag mötte upp min kollega Maria och vi åkte vidare mot Göteborg och Lola kick off! 
Efter lite snurrande i Göteborg kom vi fram och kunde parkera! 



Sen var det fullt schema hela dagen och sist men inte minst så fick vi se, prova, klämma och känna och även köpa med oss ett par plagg från den nya kollektionen! 

Sneakpeak! 

Som vanligt vill jag ha allt och boka in massor med visningar så jag får komma ut och visa alla fina kläder!!

Men superkul att vi denna gång fick möjlighet att köpa plagg på plats, då har jag ngt att sätta på mig på onsdag när jag har min premiärvisning 😊
Detta var meningen att bli min outfit för dagen 


Men sen blev det ngt annat imorse som jag inte orkade fota 😜
Sen hoppade vi in i bilen och skulle köra hem och mkt snö, mkt bilar och en stressad Maria innebar att vi gjorde några extra snurrar inne i Göteborg innan vi kom ut på motorvägen..;)
Disigt och mörkt att köra men nu har jag äntligen landat hemma i sängen och ska soooova! 😴😴

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kul med en heldagsutflykt!
Kram Ulrica

Svar: Superkul! :)
Kram
Marita

Kommentera inlägget här :