Lite trött

publicerat i Dagens outfit, Träning, vinter;
Var sååå trött igår när jag kom hem! Var iväg och fixade naglarna direkt efter jobbet och sen handlade mat så klockan hann bli nästan halv 6 innan jag var hemma. Som tur var hade mannen lagat mat så jag fick upp blodsockret på en gång, jag är ju SÅ känslig för lågt blodsocker och tappar humöret direkt det går för lång tid innan jag får mat.
En egenskap som min dotter har ärvt....tyvärr... på tal om barnen så var F riktigt hängig när jag kom hem igår och efter en kik på termometern så kunde jag konstatera att han hade feber.
Någon timme senare var det ingen tvekan för då var han brännhet stackarn... Han somnade vid 19 och sov sen till 7 imorse, var nog välbehövligt!
Så idag är G hemma och imorgon blir jag hemma och sen får vi se om han är fit for fight på torsdag eller hur det blir.
 
Vet inte om det är den eviga kylan eller vad det är som gör att jag är SÅ trött hela tiden men jag trotsar tröttheten och idag ska jag iväg och träna efter jobbet och så har jag klickat hem nya längdskidor.
De hade ett superbra paket på Outnorth som jag klickade hem.
 
 

Klassik racing paket så nu har jag snart inga ursäkter alls till att inte ta mig ut i skidspåret!
 
På tal om trött så hittade jag min kära vovve här igår när jag skulle gå och lägga mig,
 
 
Nästan så jag inte hade hjärta att flytta på honom, dessutom så hade han värmt upp min sida av sängen så den var varm och skön!
 
Som sagt så blev jag supernöjd med naglarna denna gång, hittade en bild på Pinterest som jag tog med mig och visade och sen experimenterade hon sig fram till mitt resultat!
 
 

Lite mörkgrått glitter underst och sen silverglitter over.
 
 
Annars så ser jag inte så rolig ut idag, när termometern visade -18 grader imorse så prioriterade jag varmt framför snyggt så det blev en tjock stickad tröja och jeans idag.
 
 
 
Vore kul med lite feedback från er läsare om det är något som ni vill veta mer om eller om ni har några frågor?! :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jossan:

Hej Marita! Jag läser din blogg och tycker det är trevligt att läsa om din vardag och du kämpar på så bra med allt:) Jag undrar lite om din sjukdom, något du berättat om tidigare? Förstår om det känns för privat! Annars gillar jag när du lägger upp dagens;) det får du inte sluta med! Tack för en fin blogg!

Svar: Tack! Vad kul att höra att du gillar bloggen 😃
Jag har alopeci, kan skriva ett inlägg om det ngn dag. Har inga problem att prata om det ☺️
Marita

Kommentera inlägget här :