Att ha haft en härlig helg och ha nedräkning!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Träning, vappisen;
Ja vilken toppenhelg det varit! Först springa i backe med min bästa Erika!
Backen var bra mycket brantare än vi trodde...
 
 
Vi provgick backen innan starten, som sagt....brantare än vad vi trodde och nerförslöpningen var också tuffare. Det var mest orienterare som var med och sprang och de har ju ett helt annat flyt och teknik i nedförsbackarna än vad vi hade så det var där vi förlorade mest tid.
 
Men sjukt roligt hade vi och så här glada var vi när vi kom i mål! =)
 
 
 
Vårt resultat, Erikas varvtider först och sen mina tider om vartannat så jag sprang ca 30 sek långsammare än henne men vi höll oss på ungefär samma tider varje varv iaf.
 
I lördags så var det kalas för min äldsta syster som blev lite äldre och klokare, massor med gott fika som vanligt och sen så åkte vi upp på stan nästan hela tjocka släkten och åt mat. Cruising i stan så mycket folk i rörelse.
 
Kvällen tillbringades i soffan, kollade lite på fotboll, surfade lite...klickade hem dessa snygga jeansen som min andra syster hade på sig på dagen.
 
Hoppas på att de passar nu bara..
 

Ska ju tydligen vara myyycket strech i dem så jag hoppas att timmerstockarna får plats!
 
 
Igår så startade jag dagen med först en långpromenad med Sigge och sen en lång löprunda! Hade bestämt mig för att springa minst en mil och det blev 11 km till slut! Det gick inte fort och kändes rätt tungt men jag är så sjukt nöjd med mig själv att jag gjorde det iaf!!
 
Sen duscha och chilla lite innan det var dags att svida om inför presenten till syster, bio och mat tillsammas alla systrarna.
 

Hade en sån dag när jag kände mig tjock och fel i allt men det blev iaf detta till slut...concreate jeans från Lola ( som jag skulle vilja att de satt lite baggy och inte som ålskinn...), nya clogs från Scorett och min favorit top - oyster top från Lola. Lite löst över magen iaf tack vare omlotten vilket gör att jag känner mig lite bekvämare..
 
Vi käkade på O´learys och sen såg vi "The Dressmaker" - verkligen bra film!! Kan varmt rekommendera den!!
 
När jag kom hem sen så messade jag lite med uppfödaren - det börjar ju dra ihop sig nu! På fredag så åker vi och hämtar hem lilla Torsten!!
Det har ju varit lite oklart vilken av valparna som skulle bli vår men nu är det klart att det är den här lilla prinsen som får följa med oss hem!
 

Vilken goding!! <3
 
Vet inte om det är jag eller barnen som längtar mest?! ; )
 
Dagens idag blev iaf lite lagom bekvämt så eftersom jag visste att jag skulle köra ett pass på lunchen och då måste det vara plagg som man kan få på sig när man är lite eftersvettig..; )
 

Samma clogs som igår, Diamond pants och genius top!
 
 
 
Ikväll blir det grillat och en ny serie på 1:an! Fint så! =)

Kommentera inlägget här :