Att springa uppför en brant backe och vi har nedräkning!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Träning, vappisen;
Ja hjälp!! Om några timmar ska jag och min kombatant E ta oss an denna backe!
 
 
 
Blir lite smått rädd av att se bilderna! Kommer ju inte att orka springa uppför den brantaste backen en endaste gång!! Och speciellt inte nu när det regnar och blir blött i gräset.... HJÄLP!!
 
Men men...bara att bita ihop och köra hårt!! Återkommer med resultatet...
 
Apropå resultat så ska jag ta och visa er hur den klänningen blev som en tjej sydde om till kjol åt mig.
Fick hem den igår och blev supernöjd! Kommer att användas mycket mer som kjol än som klänning kan jag lova.
 
 
Har faktiskt handlat lite icke lola också, vår lilla klädaffär här i stan har rea nu och jag fyndade denna fina spetstop där.
 
 

Ni får fokusera på överdelen och strunta i den snygga kombon nertill ;) Orkade inte byta ut denna när jag bara skulle prova toppen. Sen ska man nog inte ha ett vitt linne under heller kom jag på eftersom den finns ett fastsytt innerlinne i toppen redan.
 
Nu är det bara en vecka kvar tills vi ska hämta vår Torsten! Helt otroligt att om en vecka så sitter vi i bilen på väg hem med vår lille kille!!
 
Vi vet ju fortfarande inte vilken av hanarna vi får men uppfödaren hade lagt ut lite nya bilder på valparna igår och så här ser Love och Ludvig ut. En av dessa godingar blir alltså vår! <3
 
 
 
 
Dagens idag blev mjukt och skönt, casual friday liksom ; )
 
 
Eastern pants, oyster top - båda Lola och på fötterna Stan smith!
 
Har något nytt på mig på bilden också, någon som kan se vad? ; )

Kommentera inlägget här :