Att få för lite sömn....

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Träning;
Barnen är lediga och har helt vänt på dygnet och G är också ledig och sitter uppe mycket längre, det innebär att jag inte heller kommer i säng den tid som jag brukar... och att bara sova ca 5-6 timmar ( igår natt ca 4 timmar) är lite lite även för mig som brukar klara mig på lite sömn..
Så imorse var jag så trött så jag visste inte var jag skulle ta vägen...snark!
 

Invigde iaf nya kjolen från Lola, wonderskirt!
 
 
Vet inte om det syns hur trött jag verkligen är...känns som jag har ICA-kassar under ögonen...
 
 
Inte en smickrande pose....ser ju ännu större ut än vad jag är! ; )
 
 
 
Matchade iaf kjolen med en simply tee, converse och jeansjacka. Lagom slappt och skönt!
 
Hann iaf med ett snabbt pass på lunchen tillsammans med min bästa Erika, gillar att träna på lunchen också! Man behöver inte träna länge utan ett snabbt pass på 30 minuter räcker för att hinna svettas rejält och få upp pulsen!
Nu blir det dock vila imorgon för att ladda inför backloppet som jag och E ska springa på fredag. Det är ett lopp som går ut på att man ska springa så många gånger man hinner uppför en brant backe på 60 minuter... Hjälp! Vi springer som duo vilket innebär att man får vila varannat varv och efter att ha sett kartan på banan så tror jag nog att det kan behövas!
 
Känns som att det finns risk för att det blir den "flacka" vägen upp till toppen ( hur flack den nu är återstår väl och se....)
 
Idag efter jobbet ska jag iväg och fixa naglarna först och sen åker vi ut till "vårt" glass ställe här i stan! Glass och Berså heter det och de serverar helt fantastiska glassar!
 
 
De har en hel meny med glassar att välja mellan så vi får se vad det blir för smaskigt!
 
Ska också hinna förbi och hämta ut mina nya löparskor som jag köpta från XXL häromdagen när de hade dem på rea för 499:- (ord.pris 1200:-). Mina gamla löparskor har inte så mycket dämpning kvar så det börjar kännas i benen när jag springer med dem..
 
Torsdag imorgon och bara 2 dagar kvar att jobba denna vecka...kämpa!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så jäkla snygg outfit. Finns kjolen att köpa nu?
Sommarlovslediga barn här också 😝 Kram Ulrica

Svar: Tyvärr inte, den såldes under Lolas sommarkalender.
Marita

Kommentera inlägget här :