Att blanda nytt och gammalt!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Vårlängtan;
Ja nu har det varit mkt nytt in i min garderob men så blir det alltid när det närmar sig vår tycker jag, iaf jag är då så sjukt less på tunga och bylsiga vinterkläder och vill bara ha nytt och fräscht i min garderob!
 
Förra veckan så släpptes det lite nyheter hos Lola och bland annat en superfin mönstrad klänning i en modell som jag bara älskar!
 
 
Den ingår inte i kollektionen utan är ett sk limited plagg och eftersom jag bara älskade den så bestämde jag mig för att köpa in den till min kollektion!
 
 
 
Kommer att bli en riktig favorit känner jag!
 
Imorgon är det fredag och den här veckan har gått i ett, som vanligt! Jag har fått lite nya projekt på jobbet, superkul men samtidigt så blir jag verkligen trött i huvudet av allt nytt som jag ska ta in.
Både måndag och tisdag den här veckan hade jag Lola visningar, som tur var i stan så inte så långt att åka men å andra sidan lite tidigare än vanligt så det var lite snoigt att hinna med att hämta barn och laga mat och alltihopa innan det var dags att åka iväg igen.
I tisdags så var vår dagmatte borta också så då var jag tvungen att hinna hem på lunchen och ut med Sigge, dock rätt skönt att få lite frisk luft mitt på dagen och vi tog en sväng i skogen.
 
 
 
Igår skulle jag iväg och fixa naglarna direkt efter jobbet så då var jag tvungen att rodda till det så att M fick följa med en kompis hem för att klara logistiken.
Sen var tanken att jag bara skulle slappa i soffan hela kvällen men innan jag var klar med allt "hemarbete" så var klockan nästan läggdags, speciellt eftersom jag gick upp extra tidigt på morgonen för att hinna springa så var jag lite trött redan vid 21...; )
Gårdagens outfit hade som vanligt fokus på mjukt och bekvämt, ett måste när jag vet att jag har en dag framför mig som är fullproppad från morgon till kväll.
 
 
Upptill ett linne med guldprickar och sköna jowly top i light sand.
 
 Nertill ett par gamla hederliga Easternpants och lane low.
 
Solen strålade ju utanför fönstret hela dagen igår men jag hann inte riktigt med att njuta så mkt av den mer än genom bilrutan på väg hem från jobbet.
 
 
Idag är det box som står på schemat och det ska bli kul att köra igen, speciellt eftersom det blev inställt förra veckan. Så nu är jag lite extra taggad!! Sen är det fredag och en helt ledig helg innan vi kör kortvecka nästa vecka! UNDERBART!
 
Dagens idag blev en blandning bland nytt och gammalt.
 

Nytt i form av paradise skirt ( köpt av en säljare - så går det när man inte är med när plaggen släpps) och nya tights i night blue som matchar kjolen perfekt! Nya fashionista på fötterna och upptill Bumble bee blouse från förra sommaren.
 
 
Innan jag åkte så drog jag på mig jackan ( från Lindex) och sjalen som jag haft och sålt och sen ångrade mig och köpte en ny....jobbigt att vara velig!

Men nu ska den stanna här!
 
Ha en fortsatt bra torsdag! =)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh viken snygg klänning. Snyggt med de mörka sidorna. Kul med Box, jag saknar den träningen. Gick på det för nått år sedan men så bytte de ledare och nu är det ofta inställt pga sjukdom.....
Ha en fin fredag! Kram Ulrica

Kommentera inlägget här :