Att fira påsk!

publicerat i Familjen, Glädje, House of Lola, kläder;
Redan inne på 3:e dagen ledigt! Märkligt vad fort tiden går när man inte är på jobbet.. 
I torsdags var jag ledig men inte barnen så jag skjutsade ner dem till skolan och sen vidare och fick massage av LÅA - en helt suverän kille! 
Har problem med en krånglande rumpmuskel så den fick sig en omgång... Inte skönt när man har träningsvärk i rumpan 😆
Jag var och tränade på lunchen i onsdags och då gjorde vi sk Borsowhopp som är ett slags låga utfallshopp som verkligen DÖDAR rumpan! 

Efter massagen tog jag en sväng på ICA och köpte lite blommor, mer godis, hämtade ut och skickade paket. Så glad dock att G storhandlade i torsdags så jag slapp det, sjukt mkt folk på stan! 

Svängde förbi och köpte lite svart färg på vägen hem och färgade om 2 par byxor som blivit lite dassiga i färgen.
Sen hem och chilla lite innan jag tog en lång prommis m Sigge. 

Man hinner rätt mkt på en förmiddag! 


Filip o Sigge hade lite gos innan skolan! 

Igår på långfredagen så vaknade jag och kände mig totalt genomförkyld! 
G har snorat och hostat här hemma i över en vecka så det var väl oundvikligt..
Hade en visning kl 10.30 så det var bara att gå upp och försöka pigga på mig...

Fick iaf på mig kläder och gjorde mig färdig. 


Kände mig sådär men bara att bita ihop! 

Visningen gick jättebra! Förutom att jag snorade första halvan och svetten rann längs ryggen så gick allt på rutin.  Tur att jag har gjort det här "några" gånger förut! 
Men sålde som sagt riktigt bra och det innebar att jag klarade ett mål som jag inte trodde jag skulle klara denna månad 😃
Vi har ju alltid olika säljtävlingar och denna månad kunde man vinna plagg från en katalog som släpps i Maj. 
Hade siktat in mig på ett plagg men nu har jag sålt så bra att jag klarade 2! 

Väl hemma så blev det lite gos innan mina svärföräldrar dök upp för påskmiddag!







Moa körde också Lola all over

Sen avslutade vi långfredagen med en rejäl promenad förbi syrran där vi gjorde ett pitstopp för lite fika och sen hem igen och dog i soffan! 

Idag blir det påskmiddag hos mamma och pappa, men först frukost och en löptur 😊

Glad Påsk!! 

Kommentera inlägget här :