Upploppet nu då...

publicerat i Barnen, Dagens outfit, House of Lola;
Ja sista dagen på jobbet innan lite ledigt och sen kortvecka nästa vecka, hade tagit ledigt på fredagen och idag så slängde jag in en ansökan om semester på torsdagen också. Känner att jag tycker att mina barn förtjänar lite påskledigt de med, de har varit sjukt trötta de senaste veckorna...precis som sin mamma...
 
Igår så var jag bjuden på ett Pompdelux party, händer ju inte så ofta att gör något som inte är kopplat till Lola eller träning på vardagskvällarna så det var mysigt att komma iväg och bara vara.
 
Innan jag åkte så hade jag lite mys med min tjej som är en riktig liten pre-teen just nu....utbrott och gap och skrik i kvadrat så att jag blir galen men just den här stunden så var hon riktigt go och glad.
 
 
 
 

Vi lekte kaniner...ha ha...Angående att G kallade mitt nya halsband med älva på för en kanin..
 
 Puss på er!
 
Sen brummade jag iväg på partyt! Och oj vad mycket fint det fanns, fick verkligen sitta på fingrarna för jag hade kunnat beställt hur mkt som helst!
 
 
 
Trekvartsbyxor till sommaren till Moa
 
 Klänning i ett superhärligt material och skön modell som jag vet att M kommer att älska!
 
 
Dessa tycker jag är SÅ fina med guldplupparna men jag är lite skeptisk till att köpa dem eftersom jag hört flera som fått reklamera dem pga att guldet försvinner i tvätten...=/
 
 Dessa byxor är också både coola och sköna, kommer nog att beställas senare..
 
 Denna är också supersöt! Kanske till skolavslutningen?
 
 Denna tänkte jag köpa men sen blev jag lite snål.....ska visa damen och se vad hon tycker!
 
 Hon gillar hellånga klänningar så denna kanske också inhandlas längre fram..
 
 Denna hade jag köpt redan innan visningen igår och den kommer verkligen bli perfekt till sommaren!
 
Hade bestämt mig redan innan att jag skulle köpa en kofta och valet föll på denna, mkt finare i verkligheten än på bilden dock..
 
 
 Filip då...han fick denna coola t-shirten, jag har redan köpt några basic tröjor och ett par jeans till honom från Pomp men de är inte riktigt i hans stil dessa kläder ; ) Han är lite petig med vad han vill ha för kläder.
 
 
Hade som sagt kunnat handla mkt mer men jag fick sitta på händerna, ska ju till Ullared om några veckor och då brukar ju pengarna rulla lite för mycket...
 
Dagens idag blev Lola all over eftersom jag ska iväg på visning ikväll, lite speciell visning eftersom jag ska ha den ihop med en tjej som säljer Aloe Vera. Så har väl inga förhoppningar om någon superförsäljning men det är ju alltid kul att komma ut och visa upp att jag finns och kanske knipsa åt mig någon som vill boka en egen visning.
 
 
Lite skumt ljus i hallen imorse men det är iaf nya MAW skirt i vintage blackish vilket jag tycker är som mullvadsgrå ungefär.
Upptill favoriten Banshee blouse och så såklart mina älskade lane low på fötterna.
 
 
Älskar Banshee!!
 
 

Kommentera inlägget här :