Campadre och att luras lite

publicerat i Dagens outfit;
Jag får mail från Campadre varje dag med olika kampanjer de har och oftast så brukar det inte blir något köp men idag när de hade kampanj på Rönnisch kläder så slog jag till. Rensade lite bland mina träningskläder häromdagen och slängde tights och sportbehåar som tappat form och elasticitet.
 
Rätt bra rabatt tycker jag!
 
Med tanke på att jag ju faktiskt tränar 4-5 dagar i veckan så går det ju åt lite träningskläder och det är alltid roligare att träna om man har lite snygga kläder på sig! ; ) Nu ska jag bara hitta några schyssta nya skor också då mina inneskor sjunger på sista versen..
 
Ikväll ska jag ta och packa då jag åker iväg på bonushelg med Lola imorgon bitti, alla säljare som uppnår ett visst säljmål får säsong efter ( detta vann jag alltså i höstas) åka iväg på en helg med andra säljare och vi brukar ha lite aktiviteter, någon föreläsning, få kika på nästa kollektion och prata och äta gott. En trevlig helg med andra ord!
 
Men det är ju bara Lola folk denna helg vilket innebär att man vill visa sig från sin bästa sida och i sina bästa lola kläder så nu blir det hem och rota i garderoben vad jag har egentligen och vilka gamla eller nya godingar som får följa med.
 
Ska också ta och prova och locka min nya peruk, har köpt en locktång som man kan ställa in grader på så att den inte blir så varm och den nya peruken som jag fick hem häromdagen är värmetålig! Kul!! Återkommer med resultatet!
 
Dagens idag blev en liten protest mot vädret som är skit...regn och blåst och kallt...
 
 
Ljus MAW klänning och wrinkled leggings i lace sand, kofta från H&M.
 
 
 
Slänger in en bild också på min lilla coola donna i sin nya väska! Så nöjd med den är hon!
 
 
 
Puss på er!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas du får en kul helg. Roligt att få åka iväg på äventyr.
Du passar så fint i den frisyren som du har nu. Kram Ulrica

Svar: Tack! Ja det var en superbra helg! =) Kram
Marita

Kommentera inlägget här :