Soligt lunchpass

publicerat i
Galet varmt och härligt väder nu!! Man blir ju superglad bara av det!
 
Hade bestämt mig för att träna lunch pass idag och igår fick jag veta att vi skulle köra utomhus - perfekt!!
 
 
Så vi gjorde armhävningar, hoppade grodhopp, gående planka, utfallssteg, rusher och situps i tabata form i 30 minuter i gassande sol!! Härligt!!
 
 
Imorgon ska jag först springa lopp på fm och på kvällen så är det boxpass, fredag ska jag och E köra ett eget pass! Känns bra nu!!
Nu bara hoppas jag att det snart ger resultat på vågen också!
 
 
Igår var jag ju iväg på visning som inte var någon höjdare direkt men värdinnan är trevlig och det är alltid kul att träffa trevliga människor, det bästa var att jag hann hem för att kolla på det enda programmet som jag verkligen följer - "Biggest Loser". Jag är helt fast och vill inte missa ett enda avsnitt!!
 
Sa till G igår att det vore en dröm att få vara med där, träna hela dagarna och få hjälp med att se över hur och vad man äter! Då kanske t om jag skulle kunna gå ner i vikt, tyvärr så väger jag ju inte tillräckligt för att få vara med där... Kanske skulle äta upp mig några kilon och söka ;)
 
Idag är det onsdag och ikväll blir det tacomys, blev ju inget sånt i fredags för att jag och G var utflugna på varsitt håll så då tar vi det idag istället.
 
Ha det bra allihopa så får vi se om jag hinner kika in något mer i helgen eller om jag fastnar i solstolen!

Kommentera inlägget här :