Att ha landat lite...nästan...

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Torsten,;
Ja jag lever....om än knappt! Det sjuka med den här hösten är att jag sa till mig själv i somras att jag skulle ta en lugn lola säsong eftersom jag fått hem valp som behövde min tid. Men vad hände...jo jag har haft mer visningar än någonsin tidigare.... Kul men som sagt sjukt stressigt emellanåt!
 
Vet knappt när jag skrev senast och vad som hänt sen sist men jag lägger in lite bilder så får ni bli uppdaterade utifrån dem!
 
 

Utställning i söndags, vår andra utställning och denna gick mkt bättre då han var mkt lugnare. Lång dag dock då vi gick till gruppfinal så det var en trött matte och hund som kom hem...
 
 
Förra helgen så var ju jag och G iväg på en liten miniweekend bara han och jag, jag hade överraskat honom och bokat in allt så han hade bara att kliva på tåget och åka iväg.
Vi bodde på Quality hotell Sign och jag hade bokat in oss på Spat nästan direkt när vi kom fram.
 

Här har vi precis kommit tillbaka till rummet, jag efter en ansiktsbehandling och han fick en massage.
 
Efter några timmars softande på rummet så gjorde vi oss klara och tog oss ner till hotellets restaurang där vi åt god mat.
 
 
Det var verkligen guld värt att få komma iväg lite grann och jag är så tacksam mot min syster som tog hand om både barn och hundar medans vi var borta.
 
Annars så är det ju barn och hundar som tar mkt tid just nu och jag försöker få till så mkt träning som jag bara hinner mellan visningar och annat hemmapyssel.
 
 
Jag är SÅ glad också att jag lyckats få tag på både mössa och hood från mässan, de sålde ju slut nästan direkt så jag har jagat både på Tradera och på köp och sälj sidorna på FB. Älskar färgen och mönstret, hoppas att det kommer mer av både färg och mönster på Supersunday 20/11. Den här fina väskan kommer alla att få den dagen som handlar för 950:-
 
 
Men innan supersunday så är det ju en Novemberkatalog som ska släppas och den släpps på måndag.
 
Mkt fint i den med...
 
 Får se vad jag beställer...klänningen till höger vann jag i en säljtävling som vi hade så då blev jag SÅ glad!!
 
Avrundar med lite diverse outfitbilder från den senaste veckan.
 

Pearl blouse, allie jeans och lane low boots
 
 

Sofo sweater och jeans från KappAhl. Supermjuka och sköna!
 
 
Gammal kofta och prickigt linne.
 
 
Och sist dagens som är Jasper pants ( världens skönaste byxa!), Pearl blouse och lane low boots. Koftan en gammal från Lindex.
 
Idag blir det ett pass direkt efter jobbet och imorgon ska jag ha öppet hus med Lola på kvällen så efter träningen idag ska jag svänga förbi ICA och proviantera lite.
 
Sen är jag ledig torsdag och fredag och det ska bli SÅ skönt även om det är fullt schema som vanligt.... Vi ska till Yoump, teater, hämta nytt köksbord och lite annat. Men kul när det händer saker också!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Svea:

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack!!
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :