Att ha överlevt en Supersunday

publicerat i Barnen, House of Lola, Torsten,;
Tisdag och jag känner mig fortfarande lite lätt mörbultad... Att ha Supersunday med House of Lola är superkul men också helt utmattande!!
 
Jag jobbade ca 15 timmar i söndags och jag kan säga att det snurrade lite lätt i huvudet när jag gick och la mig! Men å andra sidan så sålde jag för lika mkt på en dag som jag gör på typ 10 träffar så det var ju helt klart värt det!!
 
Helgen i övrigt var rätt lugn. I fredags så hade vi spelkväll hela familjen och TV: n kom inte ens på, SÅ skönt!!
 

G spelade schack i omgångar med båda barnen och så spelade vi kort. Mysigt!!
 
Igår hade jag tagit ut flex på morgonen innan jag skulle iväg till sjukgymnasten med min rygg som inte mår bra och det är jag väldigt glad för eftersom jag var mer än lovligt seg...och inte blev jag direkt piggare efter att jag hade varit hos sjukgymnasten...snarare tvärtom...
Men men! Nu ska det förhoppningsvis bli lite bättre iaf! Har iaf en plan på hur jag ska jobba nu för att den ska bli bra.
 
På kvällen så tog jag och syrran en promenad, jag har ju en liten ligist nu som kräver en långpromenad för att må bra och inte äta upp hela vårt hem.
 
 
Min lilla plutt som älskar att åka bil!!
 
Så efter en långpromenad i regnet så var det rätt skönt att komma hem och dö i soffan en stund framför brasan.
Idag är det tabata pass efter jobbet och så inviger jag mina nya läsglasögon.
 
 
 
Gillar verkligen dessa bågar, synd att jag bara kan ha dem framför datorn. Annars är det alldeles för starka för mig!
 
Imorgon ska jag med M till tandläkaren och dra ut en tand, vet inte om hon eller jag är mest nervösa. Hua! Men det går säkert jättebra!
På kvällen sen så är det visning ( näst sista för säsongen) och den värdinnan är supergullig så det blir nog en bra träff hoppas jag! =)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Josefine Svärd:

Supersnygga bågar! :D

Svar: Tack!
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :