Shopping till Jul och Nyår

publicerat i i-landsproblem, shopping;
Ja nu börjar det ju närma sig julbord, jul och nyår. Så då är det ju alltid kul att shoppa hem lite nytt som kanske funkar inte bara just nu utan även längre fram, mitt första fynd är denna tyllkjol från Ellos.
 
 
 
Den hittar du här, vet inte om den kommer få stanna men jag tänker mig den med ett par stövletter och kanske denna kofta från Lola.
 

Ja ja vi får se hur det blir när jag får hem den.
 
Däremot så fick jag hem denna klänning idag ( shoppad åt mig av en snäll kollega eftersom den var slut i min stl online)
 
 
Lite lagom fin och så händer det lite vid magen så att man döljer den lite - perfekt!!
 
Har även varit på jakt efter ett par snygga svarta baggybrallor och klickade hem dessa och hoppas de blir bra...lite svårt när det är onesize...vem är onesize på brallor liksom???
 

Dessa är från Alvas hus och du hittar dem här!
 
Passade också på att klicka hem ett par nya vardagsörhängen eftersom mina favoriter försvann när jag var på kurs i Stockholm sist...snyft!
 
 

Kommentera inlägget här :