Tiden rusar och jag håller emot...

publicerat i Barnen, Dagens outfit, House of Lola, shopping;
 
Dagarna bara rullar förbi och jag tänker hela tiden att jag ska in och skriva lite men så hinner jag inte och sen är dagen slut...
 
Förra veckan rullade på i ett rasande tempo som vanligt utan att jag hade något speciellt inbokat, var ju till tandläkaren med Moa i onsdags och vi skulle dra ut en tand men det gick inte alls....hon bröt ihop totalt och vi gick därifrån med en ny tid inbokad och tanden kvar... Bara att hoppas att hon inte fick men för livet av den timmen vi var där utan att hon har samlat nytt mod till nästa gång..
 
 
Innan vi körde igång....
 
I slutet på veckan så åkte G in tidigt till jobbet så jag fick lämna M på fritte och jag tror hela familjen var extremt trötta för så här såg det ut när jag försökte väcka barn och hund på morgonen...
 
 
 
Jag var också rätt trött så för att pigga upp mig lite så slog jag till på färg på dagens outfit!
 
 

Ingen har väl missat att det var black friday i fredags och jag slog till på några saker...dels så hade de 30% rabatt på peruker och det hade jag ändå tänkt köpa en ny så det blev en nygammal modell som jag haft förut men i en färg som jag inte haft tidigare.
 
 
Ignite från Jon Reanu
 
Hoppas på att den kommer denna vecka.
 
Sen så köpte jag lite från Pierre Robert, älskar deras sporttoppar och detta var ju ett oförskämt bra pris tycker jag!
 

78:- är ju helt överkomligt! Sen slank det med 2 linnen också som var på halva priset som jag har hört så mkt bra om.
 
Jag är SÅ sugen på denna fina cashmere tröja från Indiska också men den var inte med på den 30% rea de hade så då fick jag hoppa den tyvärr....och som min man sa..."du har ju hela garderoben full med tröjor"...hmmm
 

Enkel men ändå snygg liksom!
 
I lördags så var det först hundpromenad, sen lekte jag taxi och skjutsade barn åt alla håll innan det var dags för mig att svida om och dra iväg på säsongens sista visning.
 
Doer pants denim, sparkle v-neck blouse och braided cardie grey,
 
 
Både skönt och lite konstigt känns det alltid när man har haft sista visningen, skönt att få lite mer ledig men konstigt att inte få vara ut och träffa mina kunder.
 
Som tur är så drar ju Lolas julkalender igång på torsdag så det blir inte så lång lola vila! ; )
 
Vad har vi gjort annars i helgen då....umgåtts med mina systrar med familj, städat och plockat, tvättat.... Igår så tog jag och G äntligen tag i målningen av vårt stora fina bord som vi köpt!!
 
Så nu är det grundmålat iaf, sen ska det målas med golvfärg 2 ggr innan det är klart.
 

 Men man ser ju redan nu hur fint det kommer att bli! <3
 
Lite senare på kvällen så tog jag med mig de här 2 fnissiga tjejerna på bio..Trolls såg vi och det var verkligen en glädjebomb till film!!
 
 
 
Lite hemmagjord pizza till kvällsmat och fixa iordning allt inför veckan och så var det måndag igen...Sovit illa inatt och var SÅÅÅ trött imorse...
 
Invigde iaf tightsen från SS och är SÅ nöjd med dem! Perfekta till svarta klänningar och kjolar!
 
  Till dem hade jag Typical tess dress och lane low på fötterna.
 

Över en varm kofta från Lindex och så lite filter på det så att det inte syns lika väl hur trött jag är.....
 
Ikväll ska vi förhoppningsvis måla på bordet en andra gång och så plocka inför morgondagens städning. Guld värt att ha en städfirma som kommer varannan vecka men det är alltid en inre stress att hinna plocka undan innan de kommer...helt galet ju egentligen....städa innan städarna kommer...

Kommentera inlägget här :