Allt snurrar....

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Hundar;
Ja men hjälp denna vecka får jag verkligen hålla i mig för att hinna med mig själv...tror att jag har bokat in lite för mkt saker för att det ska vara bra och allt bara snurrar i min hjärna....
 
Det är visningar och jobbmöten, läxor och barnpassning, hotellbokningar och kurser och gympakläder och träningar....pust!
 
I tisdags så var planen att jag skulle iväg och fixa naglarna direkt efter jobbet och sen iväg och träna men nageltiden blev flyttad så det blev bara en timmes tabata och sen hem och duscha och äta mat. SÅÅÅ skönt med en kväll hemma!
 
Igår var det bara hem och fixa mat och en snabb sväng på åkern för att låta Torsten springa av sig och sen byta om och åka iväg på visning, hem och av med alla kläder och på med pyjamas och sen knappa ordrar.
Idag blir det snabbmat då jag ska iväg till en ny värdinna i Örebro på visning direkt efter jobbet, gillar inte att åka till nya ställen...speciellt när jag inte har en aning om vart jag ska....
Men men...det löser sig nog....tur att jag har min kartapp i mobilen, den har räddat mig många gånger.
 
Gårdagens outfit var mjukt och skönt på dagen, nya klänning/tunikan från Indiska och kofta från Cellbes.
 

Koftan ser nästan grå ut men den är en fin petrolfärg på den.
 
 

nertill rosleggings och lane low från Lola.
 
 
Runt halsen mina favorit halsband, lola älvan och så HOPE från Attling.
 
 
Mina minstingar busade häromkvällen...
 
 
Söta <3
 
Ännu gosigare är han på morgonen och igår morse var han riiiiiiktigt trött för då hade han varit i skogen med husse och Sigge i flera timmar dagen innan.
 
Hade inte alls någon lust att kliva upp...vem hade det förresten? Har varit helt klubbat trött denna vecka....
 
Ska bli så nice att checka in här imorgon
 
 
Jag och G ska iväg på en liten minitripp till huvudstaden och bo på hotell och äta gott och gå lite på spa! Kommer dock hem redan på lördag igen men det är mysigt också för då hinner vi vara lite med barnen också!
 
På söndag så har jag visning igen  och nästa vecka har jag visning måndag, tisdag och torsdag....pust!! Och nästa onsdag ska jag till naprapaten igen och bli lite "misshandlad"...var där igår och AJ vad ont det gjorde men det blir nog bra till slut!!
 
Sladdar in här igen så fort jag hinner men ni vet att jag blir superglad över alla kommentarer kring mitt inte så glamorösa liv! ; )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Halloj. Hoppas ni fick en trevlig vistelse. Gillar din blogg och dina outfits. Beundrar din träningsork och får idéer när det gäller olika outfits utifrån dina bilder. Stor kram!

Kommentera inlägget här :