Bomber och Zara

publicerat i
Klickade hem en lång bomberjacka från Lindex häromdagen, valde mellan svart och blå men det blev faktiskt för ovanlighetens skull en blå!
Jag tänkte att den kunde bli snygg ihop med den saffransgula sjalen från Lola.
Eller vad tror ni?
 
 
 
 
Passar ju bra nu när det börjar bli kallt, fick leta fram både mössa och vantar imorse! Ursäkta den lite lätt galna uppsynen...; )
 
 
Igår så var jag och Moa iväg på sista valpkursen, lite tråkigt. Har ju vant mig vid att vara på brukshundsklubben på måndagskvällarna nu och framförallt har det varit kul att se hur mkt Torsten har utvecklats under den här tiden.
 
 
Väntar på vår tur...
 
 
Gosar lite med lillmatte <3
 
 

Här har hon precis fått en puss! ;D
 
På tal om barnen så växer de också så det knakar och Moa framför allt vill mest ha tighta jeans och tröja just nu så att jag klickade hem lite grejer från Zara idag, har inte beställt därifrån förut så vet inte hur de är i storlek och modell men de såg fina ut iaf och bra priser så jag håller tummarna att det blir bra!
 
 
 
Tisdag idag och idag vankas det Tabata pass efter jobbet och sen till min jobbarkompis och trimma till Torsten :-)

Kommentera inlägget här :