New hair och new pants

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Peruker, Träning;
Japp igår kom det en ny peruk från wigs.com, så glad att jag hittat ett sätt att beställa peruker utan att behöva trassla med landstinget samtidigt som det är lite surt att jag får betala allt själv för att jag inte kan använda mitt landstingsbidrag när jag köper peruk från utlandet..men men...
 
Denna gång så fick mannen vara med och bestämma färg ( modell blev en gammal favorit som heter petite nita från Jon Renau), klickar ni på länken så ser ni att det är rätt svårt att kolla på bilder på hemsidan och sen veta hur de blir i verkligheten... De beror ju på hur stort huvud man har, huvudform osv...
 
 
 

Riktigt nöjd med färgen även om det är lite mörkare än vad jag är van vid. =)
 
 
Ska dock till "min" frissa och skära ur den imorgon då den har sjuuukt mycket hår så att det blir som att ha på sig en hjälm!
 
Fick hem nya Jasper pants från House of Lola igår, de åkte på idag och blev favoriter direkt! Såååå mjuka och sköna!
 
 
Lite grå/bruna med mönster i beige.
 
 
Sååå mörkt på morgonen nu....suck! Hopplöst att fota i vår hall...
 
 
 
Ikväll kommer mormor och är barnvakt då mannen jobbar och jag ska på visning, mkt trevlig värdinna så jag hoppas på en trevlig kväll även om jag är lite opeppad just nu.
 
Tränade dock på lunchen så det känns bra, nu gör det inget att jag missar boxen imorgon. Kan behöva en vilodag trots allt kanske.....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pat:

Hej! Vilket snyggt hår!:) Har själv funderat på att beställa från den siten men hur är kvalitén om du jämför med det som finns i Sverige? Jag har testat Belle madame och är nöjd men har samtidigt googlat utländska sidor och där kommer alltid Jon R upp.
Ha en bra dag!

Svar: Hej!
Jag har haft peruker från Belle Madame också och tycker inte att det är så stor skillnad. Jag gillar verkligen Jon Renau.
Ha en bra dag du med! :)
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Nu är det jag igen!:) Följdfråga på J.R. Finns det någon anledning att du inte köper via Wigs.se? Mycket dyrare eller annat krångel..

Svar: Billigare på wigs.com 😊
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :