Ny vecka - nya outfits!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Hundar, Jag;
Japp, måndag igen och en fullspäckad vecka igen. Jag har ju lyckats boka in lite väl mkt visning nu i slutet på Oktober, kul att träffa många kunder men lite jobbigt att få ihop livet hemma med barn och hundar.
Tur att jag är ledig på fredag och får åka iväg lite och mysa med G, det är verkligen välbehövligt! Vet inte när vi gjorde ngt bara han och jag senast?!?!
 
Denna vecka har jag visningar måndag, onsdag, torsdag och söndag och så nagelfix och träning imorgon och fredag åker vi så lördag em ska jag passa på och gosa med barn och hundar ; )
 
Helgen swishade ju förbi som vanligt, i lördag så var jag och G iväg en sväng och handlade lite kläder till honom. Han handlar kläder typ en gång om året så att det var verkligen välbehövligt, dock så fanns det inte tröjor i hans storlek så att det har jag klickat hem några stycken åt honom. Han har ju lite omvänt problem mot vad jag har vad gäller klädstorlekar om man säger så....
 
Sen åkte jag och barnen upp till badhuset och mötte upp min syster och barnens kusin, efter några timmar där så var vi lagom möra allihop så då kunde man med gott samvete åka hem och lägga sig i soffan en stund.
 
Gick en sväng över åkern först dock så den där 4-benta bebisen fick springa av sig lite, han älskar att få rusa runt där och det här är det roligaste han vet!
 

Hoppa upp på höbalarna!
 
 
De är rätt höga men han får bra fäste med klorna i nätet som sitter runt så han tar sig upp lätt som en plätt och kan leka herre på täppan!
 
Kom på att jag ju tog några ( halvmörka dock...hopplöst att fota nu under vinterhalvåret) outfit bilder förra veckan som jag inte har visat.
 

Jasper pants, lane low och sparkle v-neck på kursen i Stockholm förra veckan. Denna kombo gillade jag verkligen! Kände mig både bekväm och snygg!
 
 
Moa posar i nya brallorna som jag fyndade för 75: på Lindex, ihop med kofta från Lindex och en gammal t-shirt från H&M.
 
 
Min älskade gula sign ( trodde aldrig att jag skulle gilla ett gult plagg så mkt!), top från KappAhl och relieve pants från Lola.
 
 
Lånade Moas spegel för fredagens bild, här var det Eastern i zebra ihop med Asphalt boots och under jackan fanns en omfärgad jowly top i svart ( var grön tidigare). Mjukt och slappt på en fredag!! =)
 
 
Idag blev det lite gamla godingar, hawksmore dress och today leggings ihop med nya skor från skopunkten och kofta från H&M.
 
 
Supersköna skor!!

Kommentera inlägget här :