Rosa och mjukt på min önskelista!

publicerat i inspiration, Önskelista;
Ja det är mycket stickat i affärerna nu och även rosa, jag gillar rosa om det inte är babyrosa utan gärna lite mer dimrosa som drar mot brunt.
 
Har spanat in några plagg som jag tycker är fina!
 

Polo i kashmir från H&M, läckert till skinnbrallor!
 
 
Sammetsklänning från Lindex som släpps nästa vecka till försäljning. Tänker mig den med ett par grova strumpbyxor eller fuskskinntights och en kofta.
 
 
 
Denna kofta från Samsö Samsö är ju också bara SÅ fin!!
 
Jag har just nu fått en bild i huvudet att jag vill ha en vanlig tisha och ett par skinnbrallor ihop med lite grova kängor och en stor kofta. Kofta har jag redan, i mängder.....; )
Men jag klickade hem lite från H&M idag, bra priser där så blir det inte bra så får det gå tillbaka.
 

Kängorna överst är fodrade så jag hoppas att de funkar i vinter också.
 
Har spanat på en kavaj från Meandi också, färgen är lite brun/röd/rosa och jag tänker att det kan vara snyggt till ett par svarta brallor t ex.
 

Har sett bilder på instagram dock där den är mkt snyggare än på denna bild.

Kommentera inlägget här :