Att ha en morot!

publicerat i Barnen, Dagens outfit, Torsten,;
Ja idag så bokade jag och 2 lola tjejer in något roligt! har känt ett tag att jag behöver ha ngt kul att se fram emot och detta känns verkligen superkul!
 
Andra helgen i november så ska vi ner till Falkenberg på bonushelg med en massa andra lola säljare och då började vi för ett tag sen spåna om vi skulle åka en dag tidigare och passa på att shoppa på Ullared.
Efter lite diskuterande fram och tillbaka så är det nu spikat och som grädde på moset så får vi en natt till på det underbara hotellet som vi ska vara på under bonushelgen!
 
 
 
 
Superfina Falkenberg strandbad!
 
Shopping, hotell och så lite mys! Kan det bli bättre liksom!? Längtar redan!!
 
Har haft en riktig styra-upp saker förmiddag med samtal från kompisar till barnen, fixa barn och hundvakt osv osv..
 
Riktigt trött på att ha en man som jobbar i tid och otid och som alltid så krockar det när jag ska göra något... I helgen har jag 3 visningar inplanerade. 1 på lördag i Fjugesta och 2 på söndag i Örebro. Så nu är det fixat och trixat med barn och hundar hit och dit...pust!!
Men denna vecka är ganska lugn...igår var jag iväg och fixade naglarna - mycket välbehövligt då de hade växt som ogräs den senaste tiden. Blev klassiska naglar denna gång, på hösten vill jag ändå hålla på och måla dem så då kan det vara skönt att ha en lugn "bas"
 
 
Direkt efter nagelfix igår så var det bara att fräsa iväg på hundkurs med Torsten, vet inte vem som tycker det är jobbigast egentligen....
 
 
 
Jag är alltid helt slut när vi kommer hem och han är alltid på topp....men sen efter någon timme...då däckar han och sover som en klubbad hela natten!
 
Igår så körde vi lite spår och det tyckte han var superkul så det måste vi verkligen testa på fler gånger, det är ju lätt att få till och superbra aktivitet där han får använda både hjärna och kropp.
 
Var in och anmälde honom till en utställning nu imorse också så nu ska han ställas både i Uppsala om 2 veckor och sen i Köping i slutet på Oktober.
Kul att få höra om han verkligen är snygg eller om det bara är vi som tycker att han är världens finaste! ; )
 
Nu börjar det äntligen att bli lite kyligare ute så nu kan jag äntligen börja använda alla mina koftor och sjalar! Underbart!!
 
 
Denna kofta är ju verkligen underbart fin men lite väl dyr tyvärr.....från Line of Oslo.
 
 
Dagens blev Hope and honor jacket som jacka och under den sign cardie i saffron och sen en buteljgrön top från Only. Nertill nya Allie pants och de älskade lane low som äntligen fått komma ut ur garderoben igen!
 
 
 
 
 
Vet inte varför en del bilder blir stora och andra små....sjukt irriterande!! Men ni får stå ut med det... Kram på er!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Så roligt. Man behöver verkligen ha ngt att se fram emot, då går dagarna lite fortare när man får längta lite (:

Svar: Eller hur! =)
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Christina:

Som vanligt ett underhållande, mysigt inlägg 😊. Jag började nyligen blogga och fick tips av en vän om appen Blogtouchpro (kostar 50 kr tror jag) men den är super bra, enkel och smidig. Bilderna får man dra i så man får den storlek man vill ha och det får att välja var man vill att bilden ska sitta osv. Bara ett tips. Kram

Svar: Tack! Har dock fått det här problemet nu och jag bloggar oftast från datorn så jag avvaktar och ser om det löser sig men tack ändå! Kul att se dig härinne! =)Kram
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :