Not good enough på något...

publicerat i House of Lola, Hundar, Jag, Träning;
Ibland så önskar jag att det fanns något som jag var RIKTIGT bra på! Just nu känns det som att jag "fuskar" mig fram...
 
Jag tränar mkt, men jag har ingen riktig plan och jag tänker inte på vad jag äter så att jag får inte de resultat jag önskar...
Jag säljer Lola, men jag är inte bland de bästa säljarna och jag vinner sällan några av våra säljtävlingar..
Jag har en hund som jag gillar att träna och umgås med, men jag lägger inte flera timmar varje dag på honom och jag har inga ambitioner att han ska bli utställningschampion..
Jag har ett jobb som jag klarar av men jag är inte supersmart och inte den som löser de svåraste problemen på min arbetsplats...
 
 
Förstår ni....jag känner mig liksom alltid liiiiite fel.... Jag når aldrig riktigt ända fram och blir därför inte helt accepterad i alla situationer..
 
För grejen är den att jag vill göra alla saker som jag gör nu och ska jag kunna bli bäst på något så måste jag försaka något annat för att jag har inte den tiden att lägga på varje sak som skulle kunna göra mig "bäst"...
 
Hmmmm.....
 
Bara lite funderingar från mig på en torsdag...en torsdag som jag ska avsluta med ett av de roligaste träningspassen jag vet - BOX. Fast det är jag inte heller bäst på....; )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Christina:

Åh, den känslan har vi alla lite titt som tätt. Men jag vet en sak som du är bäst på! Du är så klart världens bästa mamma till dina barn 💜.

Kommentera inlägget här :