TACK!

publicerat i Barnen, Jag;
Ja först av allt ett stort tack till er och era fina kommentarer! Jag vet att man inte ska stirra sig blind på vågen och att muskler väger mer än fett men ändå så sitter de där siffrorna som en tagg i hjärtat när jag vet hur mkt jag sliter och kämpar  för att gå ner.
 
Jag har, precis som alla andra, bara och dåliga dagar och just nu är det dåliga dagar tyvärr då jag mest känner mig blä oavsett vad jag tar på mig och inte tycker jag att jag har någonting snyggt att ta på mig heller, där VET jag att jag har fel...har ju hela garderoben full med kläder men inget som sitter bra på mig just nu..tycker jag iaf..; )
 
I tisdags så vabbade jag och var med F till doktorn och de kikade på hans eksem som aldrig vill bli bättre =( Innan vi åkte så hann vi dock med en liten prommis på gärdet med hundarna.
 

Stubbåker är perfekt att springa på tycker Torsten!
 
 
 
 

Mina fina killar!
 
Läkarbesöket gick bra och nu har vi en plan för hans behandling vilket känns skönt, nu kanske det kan vända äntligen!
 
Efter doktorn så åt vi lunch på Pizza Hut - vardagslyx!
 

Nöjd kille som slapp skolmaten ; )
 
På kvällen så var det dags för löpning, även om slavdrivaren ( läs Erika som håller i passet ; ) ) är bortrest så hade vi fått en lapp med instruktioner! Den löd kort och gott...så många vändor uppför teknikbacken som ni hinner på 30 minuter!
Det i kombination med 29 graders värme gjorde att jag var helt muck efteråt!! Men skönt att få ta ut sig ordentligt!
 
Igår så var det visning på kvällen så då blev det lunch träning! Lika svettigt det och det blev minst lika svettigt på kvällen sen när det var 10 vuxna, ett antal barn och så skulle vi prova kläder och trängas allihopa! Puh!
Men trevligt var det!!
 
Älskar den rosa blusen från denna kollektion!! <3
 
Idag så är planen att jag ska ta med mig barn och hundar och gå lite uppför teknikbacken och in i skogen där, alla behöver röra på sig! Man somnar ju så mkt bättre då! =)

Kommentera inlägget här :