Tråktisdag men nu vänder det!

publicerat i Barnen, Dagens outfit, House of Lola, Torsten,, Träning;
Ja nu är halva veckan gjord! Woho!!
 
Igår så var det tisdag, det innebär löpning på träningsschemat och igår var det backintervaller i vår slalombacke här i stan.... Det är verkligen en hatkärlek...så sjukt jobbigt när man håller på men så skönt när man är klar!
 
Jag har detta sitter på min vägg på jobbet:
 
 
 
Där finns hela veckans pass som är på gymmet, de som är grönmarkerade är mina favoriter som jag brukar försöka hinna gå på. Sen kan jag ju även köra själv och då brukar jag hålla till i crossfit hörnan.
 
Tycker det är skönt att ha en plan med träningen för annars är det lätt att man struntar i det, min kära man tycker nog dock att jag tränar lite väl mkt.
Det som är bra är att jag kan köra lunchpass, då hinner jag med annat på kvällen och behöver inte ha dåligt samvete för att jag åker iväg igen.
 
Idag t ex ska jag ta och lägga ett litet spår i skogen tänkte jag för att aktivera nosen och hjärnan lite på Torsten. Kanske blir en långpromenad också medans Moa är på dans ikväll, får se hur mkt tiden räcker till.
 
Känns verkligen som att hela familjen har fått ett lyft sen Torsten kom in i vår familj, när man har en äldre hund så blir det ju mest så att dagarna bara lunkar på liksom och man gör inte så mkt med dem och märker inte riktigt av dem.
Med en valp så blir det ju lite annat, han är verkligen en egen personlighet också som har skapat sig en plats i vår familj.
 
 
Älskar att gosa i vår säng och blir riktigt störd när man försöker gosa med honom när han är trött ( det är ju dock då vi vill passa på för då bits han inte! )
 
 
Ligger gärna under, eller iaf halvvägs, vår säng och sover också....
 
Idag släpptes Lolas barnkläder till försäljning och även om det är mindre med plagg denna säsong så tycker jag att de plagg som kommer är riktigt snygga och funkar bra tillsammans allihopa.
Moa har redan fått flera favoritplagg, hon gillar inte heller när det är för puttenutt gulligt.
 
 
Jag tycker kombinationen längst ner till vänster med svart och grått är så snygg men Moa vägrar att ta på sig kjol så där sprack den kombon ; )
 
Försökte fota en dagens innan jag åkte till jobbet men det är svårt nu när det inte har hunnit bli riktigt ljust på morgonen....blir lite mörka och gryniga kort tyvärr...
 

Och så klart en hund med i bild ; )
 
 
Plaggen är iaf Typical tess dress från denna kollektion och även wrinkled leggings från aktuell kollektion, sen åkte det på ett par träskor. Så jag gick inte barfota till jobbet ; )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Christoffer:

Du är väldigt vacker :)

Kommentera inlägget här :