Att hissa mig själv!

publicerat i Torsten,, Träning;
Jag är på tok för dålig på att klappa mig själv på ryggen och säga " vad duktig du var nu". Nej jag är rätt bra på att sänka mig själv istället men när jag fick ett meddelande på FB igår från min Teamledare på Lola som talade om att jag hade klarat av säljutmaningen som vi hade i April så blev jag faktiskt rätt stolt över mig själv!!
 
Jag har vunnit båda säljtävlingarna som vi haft denna säsong som jag kan påverka själv genom att uppnå ett visst mål, jag roddar runt familj och barn trots att jag jobbar heltid ( mannen mer än heltid) och dessutom har ett extrajobb.
 
Jag lyckas träna nästan varje dag och jag visar framfötterna på jobbet och försöker lära mig nya saker hela tiden! Jag måste verkligen bli bättre på att vara snäll mot mig själv men även bli bättre på att säga nej till saker som jag inte vill göra eller som inte är bra för mig.
Det är ju också att vara snäll mot mig själv.
 
Igår när jag kom hem så hann jag med en promenad över åkern med min lilla gulleplutt ( ja nu är det alltså inte ngt barn jag pratar om....utan hunden) och han är ju bara för söt den här lilla skrutten som vi har!
 
 

Sen var det full fart med matlagning, dammsugning och tvätta golv innan jag for iväg på visning igen, PUST! Det är roligt men det tar också en hel del tid.. Men det var sista gången på ganska länge som jag hade visning om det inte dyker upp någon mer med kort varsel.
Hann också knipsa ett fint kort på BÅDA barnen tillsammans...kors i taket!!
 
 
Mina sötskruttar! <3
 
Ikväll är det sökträning med Torsten medans Moa är på dansen och sen tänkte jag bara jäsa i soffan!
Det är jag värd efter en lång morgonpromenad imorse och sen ett tufft pass på lunchen! Mina fredagsträningskamrater åker på jobbkonferens imorgon bitti så jag får träna själv på fredag. Så därför körde vi fredagspasset idag!
 

Så såg upplägget ut och jag kan lova att det var jobbigt....efter det så körde vi dessutom 50 hopprep - 50 situps, 40 hopprep - 40 situps osv ner till 10.
 
Så jag tycker verkligen att jag är värd att jäsa lite i soffan ikväll!
 

Idag invigde jag äntligen converse, liiiite kyligt var det på morgonen men det gick!!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mittdittovitt:

Vilken superwomen du är! Wow ja det är dags att du själv börjar säga till dig själv att du är duktig, för det är du 😘😘😘

Svar: Taaack! <3
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :