Jobblördag med inspiration!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola;
Ännu en helg har gått, fort som bara den som vanligt, jag röstar definitivt för en 3 dagars helg!! ; )
 
I lördags så startade jag tidigt eftersom jag hade 2 visningar i Örebro och den första började redan kl 10.30 och innan dess skulle jag hinna förbi en tjej som ville prova nya kjolen. Så redan vid 9 rullade jag hemifrån med fullpackad bil.
Hade planer på att hinna upp på stan en sväng mellan min första och andra visning men då det bara var nya kunder på min första visning så drog det ut på tiden så jag hann inte ens få i mig någon lunch utan jag fick klara mig på den goda kakan som jag fick på första visningen.
 
På min andra visning så hade jag en kund som inspirerade mig till att dra fram en blus ur garderoben som jag köpte för ett bra tag sen men som bara har blivit hängande, varför vet jag inte egentligen för jag gillar verkligen modellen. Hon hade kombinerat med svart kjol, tights och en senapsgul sjal och dessa sneakers.
 

Nike Air
 
Jag har dem i svart men köpte en halvstorlek för stor så jag är inte riktigt bekväm i dem även om de är hur sköna som helst! Har varit sugen på ett par bruna också så när jag kom hem så gav jag mig ut på nätet och letade och hittade ett par i rätt storlek till reapris så då var det ju bara att slå till!! Hoppas att dessa blir bra i storlek nu!
 
Sen ngt helt annat....jag följer sångerskan Pink på instagram och hon la ut denna bild i helgen
 
 
Blev så grymt inspirerad och tyckte texten var helt on Point!! Jag följer massor med träningstjejer på insta och jag är så grymt trött på att allt är så sjukt utseendefixerat och även om alla skriver att det handlar om hälsa och att må bra och vara stark så fokuserar de på allt annat än det.
Ser sällan några bilder utan filter utan även när de är "nytränade" så ser de perfekta ut!
Inte konstigt att så många människor mår dåligt när ingen någonsin törs visa sig "naturligt"... Därför kommer jag bjuda på 2 bilder av mig själv i en situation som jag inte brukar visa på mig själv....hårlös! Det är inte för att jag skäms utan mest för att jag inte känner mig fin utan hår och därför visar jag mig sällan utan hår för några andra än familjen.
 
 
 
Men för att återgå till en fixad bild av mig och för att visa några av de outfits som jag vet att några av er gillar när jag visar så bjuder jag på en visningsoutfit från lördagen.
 
 
Feeling free cardie, lady bird och keeper skirt i indigo. Lite mörk bild men vår hall är hopplös med belysningen...
 
 
Ytterligare en mörk dagens... men idag blev det perfect penny skirt, blusen från H&M som jag kom på att jag hade, sign cardie, Adidas på fötterna och en Beck Söndergaard sjal som jag också återupptäckte.
 
Denna vecka är fullspäckad som vanligt med en man som jobbar 200% och så jag som ska rodda runt barn, hund, jobb, träning och hundkurs denna vecka.... har fått lov att kalla in hjälp 2 kvällar för att få till det men jag blev ändå tvungen att avboka en grej som jag skulle varit med på på tisdag....SUCK! Ibland önskar jag att jag kunde klona mig själv....
Men men...snart påsk och lite ledigt iaf....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så himla vacker precis som du är!! <3 Kram Sandra

Svar: Tack ❤️
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Syster:

Alltså, du är sjukt snygg utan peruk!! Live always!! ❤

Svar: Darling! <3
Marita Källberg

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag känner dig inte,utan snubblade över din blogg då jag gillar lola kläder. Men jag tycker att du är en fantastisk inspiration, både vad gäller träning och framför allt mode! Du verkar toppen, med eller utan hår! Kram på dig

Svar: Tack! kram
Marita Källberg

4:e kommentar, skriven , av Mittdittovitt%2520:

Åh du är lika fin med eller utan hår ❤ och alltid mysigt att titta in här!

Kram fina fina du!!!
Fia

Svar: Taaaack fina du! <3
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :