Tunga dagar...

publicerat i Dagens outfit, Familjen, hemmet, shopping;
Ja det är lite mycket nu....mannen jobbar dygnet runt och jag är själv med hela konkarongen... Brukar ändå tycka att det är ok men nu har det varit lite för mycket lite för länge... Att prestera på topp på jobbet, vara en bra mamma med ett oändligt tålamod, hinna aktivera en unghund, träna mig själv samt ha ett extrajobb... Ja det har blivit liiiite för mycket den senaste tiden faktiskt...
 
Men nu ser jag ljuset i tunneln! Mannen har äntligen mindre på jobbet och f rom onsdag nästa vecka så är vi lediga hela familjen hela påsken utan några speciella planer! Ska bli SÅ skönt...och välbehövligt!!
 
I onsdags fick jag gå hem från jobbet då lillskruttan gick hem från skolan, snorig och ont i magen hade hon. inte riktigt läge för mig att lämna jobbet egentligen då jag hade massvis att göra men men...nöden har ingen lag!
 
På kvällen var jag på sökkurs med Torsten och hade kallat in moster som barnvakt, som tur var så var inte Moa jättedålig så det kändes ändå ok att lämna henne.
 
Intensiv kurs och förmodligen fick Torsten i sig något skit när vi var ute i skogen för att sen fick jag springa ut med honom ungefär varannan timme hela natten...pust! Skulle aldrig klara att börja om med bebis igen kan jag säga...
 
Så det var ju tur i oturen att jag ändå vabbade så jag kunde vila lite på fm efter jag lämnat F i skolan.
 
 
Var en vovve som också var lite trött...
 
Dock så piggade både hund och barn på sig och idag kör vi jobb och skola igen, hann dock med en långprommis i morse med Togge eftersom vi vaknade vid 04,30....
 

Man hinner mycket när man vaknar tidigt....
 
Ikväll är det lolavisning hos ny värdinna, ska bli spännande att se hur det går. Lite trist att inte få en fredagskväll hemma i soffan med familjen men förhoppningsvis blir det inte så sent.
 
Dagens idag blev lite färg, man måste ju göra något för att pigga upp sig!
 
Senapsgul sign cardie från Lola och klänning från H&Ms basic sortiment!
 
Inviger mina nya Nike också som kom igår! Såååå sköna skor!!
 

Imorgon ska jag först gå skogsprommis med syrran och sen ska vi till Jysk och köpa garderob till Moa, sen misstänker jag att vi ska skruva ihop garderob och möblera om i hennes rum. Hon är lite lätt exalterad, hon är precis som sin mamma....älskar att göra om ! ; )
 
Ha en fin helg allihopa!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mittdittovitt%252520:

Såå fina är skorna. Var hittade du dina? Alla är slut vad jag kan se :(

Ta det lugnt nu och njut av helgen.

Stor kram

Svar: Jag köpte mina från Nikes hemsida direkt 😊 Där fanns alla storlekar. Tack! Kram
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :