Att vara igång igen

publicerat i Barnen, Dagens outfit, House of Lola, shopping;
Då var det tillbaka till vardagen igen, dock lite skönt att jag började att jobba på en onsdag så blir det en lite mjukare start efter semestern.
 
Avslutade helgen med kalas för Moa men nu för släkten. På morgonen så fick hon öppna present från mig och G - en iPad!
 

Vårt rufstroll som blev sååå nöjd med presenten!
 
Sen var det full rulle hela dagen så att när sista gästen åkt hem så tog jag och Torsten en promenad så jag fick lite frisk luft och rensa huvudet lite grann!
 

Spanar på Torsten som fått syn på något bland träden! ; )
 
 
Ny tröja från Åhlens som jag verkligen gillar, enkel men så skön och enkel att matcha till det mesta.
 
I måndag så släppte Lola ett litet kit till försäljning, en liten sneak sådär.
 

Skor, byxor, linne och jacka.
 
 
 
Jag köpte allt utom linnet, osäker på om jag kan klämma mig i byxorna såhär efter alldeles för mkt glass och god mat i sommar men jag får väl chansa och se :-)
 
På tal om shopping så tog jag och Moa oss en tur till Örebro igår på min sista semesterdag. Målet var nya inneskor till gympan till henne och F men det blev visst lite mer.
Byxor och kofta till mig från Lindex och t-shirt och jacka till Moa, och så jacka och byxor till Filip från Stadium.
 

Dagens shoppingoutfit var klänning från Lo-ika, skor från Din sko och kofta från Vila ( koftan åkte ju dock av ganska så snabbt!
 
 
Imorse så ringde kl 04,45 som vanligt och jag fick väcka hunden för en morgonpromenad. Dock så var det skönt ute och det är verkligen ett bra sätt att starta dagen! :-)
 
 
Drygt 2 km blev det med ljudbok i öronen! Underbart!
 
Resten av dagen blir det jobb, träning på lunchen och så sökkurs med Torsten ikväll :-)
 
Skönt att komma igång med vardagen igen på sätt och vis trots allt. Snart börjar skolan också så då blir det ännu bättre med alla rutiner.

Kommentera inlägget här :