Att vara igång med ny säsong

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, jobbet;

Japp nu är AW 2017 igång med ett brak som vanligt! 

Säljstart i onsdags och jag har sen dess haft visning onsdag, torsdag och fredag! Pust! Svettigt men kul! 
Onsdag var gammal värdinna som älskar Lola, torsdag ganska ny värdinna med gäster som var nya för lola dvs jag fick gå all in och igår var det visning hemma hos min bästa E.
Så då blev det klädvisning varvat med rosé och en massa prat och skratt! Alltid bästa visningen på säsongen 😍


Lite bilder på mig och barnen i plagg från nya kollektionen! Älskar den 😍

Idag stod det 70 års kalas i Dalarna på schemat, så vi tog på oss fin kläder hela familjen och åkte. Tanken var att vi skulle sova kvar men hela familjen fick hemlängtan så vi drog hem istället. Lite drygt att köra men skönt att landa i sim egen säng och att få en ledig dag hemma imorgon istället. Skönt!!

Nästa vecka är det 5 visningar på schemat så det kan behöva samlas lite energi 😋

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Jag är själv sugen på att bli säljare för house of lola. Men hur mkt kostar det att köpa en in kollektion? Nära börjar man tjäna på det? Hur mkt tjänar man? Mvh Nina

Svar: Hej!
Maila in till House of Lola så får du svar på dina frågor 😊
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :