Medeltid och shopping

publicerat i Barnen, Jag, shopping;

Just nu är det medeltidsdagarna här i min lilla stad och även om jag inte deltar så aktivt så finns det en sak som jag och barnen gör varje år - kollar på riddarspelen.


F börjar väl tycka att det är sådär men ham fick snällt lov att följa med ändå 😆


Igår var det eldshow så det var mkt eld och hästar och action! 

Tidigare på dagen igår (på årets varmaste dag..) så hade Moa sitt 9-års kalas med kompisarna.


Ballonger, tårta, tipspromenad och hopp i vattenspridaren blev det! 


Mkt lyckat och trött men nöjd tjej efteråt.


Sovmorgon för barnen idag så att de orkar med en sen kväll till för ikväll ska vi iväg på Diggiloo i Strömsholm! Ska bli sååå kul! Hoppas på uppehållsväder bara! 

Och imorgon blir det kalas igen för att då är det Moas födelsedag! 🎉🎶

Jag har passat på att klicka lite medans jag ligger och chillar i sängen. 


Klänning och byxor från Loika. Klänningen har jag i svart och älskar, hoppas att byxorna funkar men kan bli knivigt eftersom

Lo-ika envisas med att göra sina brallor i onesize 🙄🙄

Måste visa mitt reafynd från Gotland lite bättre också! 


Så sjukt nöjd med denna snygga jeansjacka från OM! ❤️

Kommentera inlägget här :