Midnattslopp och kickoff

publicerat i
Japp en fullspäckad helg har det varit men vi startade helgen med en fredagsfys som vanligt! Länge sen jag hade båda mina fredagsvänner på plats!
 

Härligt svettiga som vanligt!
 
Vi körde ett pass som bestod av 100 thrusters och varje hel minut så skulle man göra 5 burpees, sjukt jobbigt och jag har haft ont i armarna hela helgen!
 
Lördags morse så blev jag upphämtad av min lola kollega från Örebro och vi for mot Uppsala där höstens kickoff skulle hålla hus.
 
Eftersom huvudkontoret ligger i Uppsala så var många från personalen på plats och de hade allihopa likadana tröjor. Såg lite roligt ut!
 
 
 
Kul att träffa alla kollegor och alltid lika inspirerande att få se nya kollektionen! Denna gång fick vi köpa med oss några plagg direkt på plats och det var sjukt svårt att välja men 3 plagg blev det och många mer från denna kollektion kommer såklart att få landa i min garderob inom kort! :D
 
När vi var klara så kilade jag över till tågstationen som låg bara 100 m därifrån och hoppade på ett tåg till Stockholm, där tog jag mig till söder där jag skulle möta upp min syster för att springa midnattsloppet men jag började med att sätta mig och chilla på läktaren till Zinkensdamm IP en stund och bara smälta dagen.
 
 
Efter en stund dök min kompis E med man och 2 andra kompisar upp så jag hängde m ed dem en stund innan de skulle starta och sen kom syrran.
 
22,10 gav vi oss iväg och det var en skitroligt lopp med musik, människor som hejade och en otrolig stämning!
 
 
Såhär glada var vi efter målgången!
 
Sen var det bara att försöka ta sig hem tillsammans med alla andra 35 000 människor som hade sprungit...pust! Men lite efter 1 så landade vi hemma hos syrran och då var det en dusch och ngt att äta som gällde innan jag kraschade i sängen och somnade.
 
Dock blev det ingen sovmorgon eftersom min systerson har en förkärlek för att vakna tidigt...det positiva med det var att jag kunde ta ett tidigt tåg hemåt så jag var hemma redan vid 11.
 
Då hoppade jag in på ICA och hämtade ut det STORA paketet innehållandes min provkollektion!
 

Hem och så packa upp alla grejer och sen vidare ut och gratta min mamma som fyllde år igår. När vi kom så var det bara vi och stora kusinen där så han och Moa hade kusinmys/brottning!
 

Efter fika och tårta och en massa prat så rullade vi hemåt igen och G fixade mat medans jag la mig på sängen och lyssnade lite på ljudbok.
 
Blev dock en tidig kväll för jag var SÅ trött!
 
Hade lätt kunnat sova vidare imorse med när klockan ringde men det var bara att masa sig upp.....snark!
 
Imorgon så är jag dock ledig, delvis för att barnen börjar skolan men även för att jag tänkte jag skulle fixa iordning med att inför säljstart på onsdag.
Sen kör jag visningar 3 dagar i rad innan vi åker mot dalarna på lördag! PUST!!
 
Hör snart igen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av NORRSKEN EMMISH:

ha en fortsätt bra dag =)

kram

Kommentera inlägget här :