Shoppat på Ellos

publicerat i Ellos, House of Lola, shopping;
Nu så fullkomligt strömmar det ju in olika rabattkoder till Ellos och jag passade på att utnyttja 2 olika koder.
 
Dels 355409 som ger dig 25 % på allt, även varumärken. 355853 ger dig 40% på dyraste varan och fri frakt ( gäller ej på varumärken).
 
Jag har ju suktat efter nya mattor hem ett bra tag nu eftersom vi bara har söndertuggade eller nerkissade mattor hemma..de nerkissade har vi slängt men de som har några hål i sig har fått ligga kvar tills han slutar tugga på allt vår lilla terrorist..
 
Men så igår när jag var hemma och vabbade så passade jag på att städa hemma och slängde ut alla mattor på vädring och dammsög och tvättade golven. Då blev jag sååååå less på att ha en matta med hål i och så saknar jag att ha en matta under vårt matsalsbord i vardagsrummet, det är ju så kalt där nu..
 
Så idag klickade jag hem 2 mattor...
 
 

Denna att ha under matsalsbordet..
 
 
Och denna att ha i gången bort mot vårt sovrum
 
Hoppas de blir bra nu!
 
Snubblade även över dessa snygga jeans i strechdenim så de fick också slinka med i min beställning!
 
 
Annars då...det är torsdag... vilket innebär boxning ikväll!  Säljstart för Lola igår så hade lite öppet hus, första riktiga visningen på fredag och sen kör jag på med visningar hela helgen och halva nästa vecka. Lika bra att gå ut hårt på en gång! ; )
 
Har lagt min första egna beställning igår för det presentkort som jag vann tack vare min försäljning förra säsongen. Alltid skönt att få hem lite kläder "gratis" liksom!  ; )
 

Skulle kunnat beställa mer men nu lugnar jag mig tills jag fått min säljrabatt aktiverad så jag kan handla i webshopen. Men då blir det några byxor och kanske denna snygga!
 
Fräsch till ett par ljusa byxor eller jeans!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :