Sommar inspo

publicerat i Familjen, House of Lola, Jag;
Jag lääääängtar tills det blir lite varmare ute och allt slask försvinner....så sjukt trött på att torka tassar och bylta på mig massor med kläder när jag ska gå ut.
 
Förbereder mig mentalt för våren genom att kolla på vår/sommarkläder och sneakers!
 
 

Snygga jeansshorts från Deval, bra pris på dessa också. Mjuka och superstrechiga!
 
 
 
Supermjuk och skön tröja från Lola som kommer bli SÅ snygg till de slitna jeansshortsen ovan!
 
 
 
Annars då...jo jag har kommit igång med Lola igen efter ett uppehåll på nästan 2 veckor, lite konstig känsla att först köra stenhårt i 1,5 vecka och sen ingenting för att nu köra igång igen.
Denna vecka blir det 4 visningar, 2 i veckan och så 2 på söndag. Brukar försöka boka in flera visningar på samma gång när jag ändå åker lite längre.
 
Tycker att det funkar bra! Har sålt över förväntan hitills också, vi hade en liten intern säljtävling som gick mkt bättre än jag trodde!
 
Har bestämt mig för att inte slita ihjäl mig denna säsong, förra säsongen var tung med många visningar samtidigt som det var mkt på jobbet och så en hundvalp på det.
 
Öht så har jag bestämt mig för att lyssna mer till mig själv och hur jag mår och sluta att få dåligt samvete för att min agenda inte passar någon annans agenda. Det viktigaste är hur JAG och min familj mår och ingenting annat!
 
Blir väldigt trött på alla "måsten" ibland och jag försöker bli duktigare på att berömma och vara snäll mot mig själv!
 
Jag jobbar heltid plus att jag har ett extrajobb, tränar regelbundet, har 2 barn och en hund och jag tycker ändå att jag lyckas jonglera allting ganska så bra! Så att jag ska lära mig att vara lite snällare mot mig själv och inte slå mig själv om jag inte alltid har det perfekt städat hemma eller om jag missar ett träningspass ibland.
Jag försöker lära mig själv att jag duger faktiskt som jag är och att livet blir så mkt trevligare om jag inte ställer så höga krav på mig ( och andra).
 
 

Kommentera inlägget här :