Vardagspiff

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Torsten,;
Dagarna rullar på, full fart igen efter julen nu och snart drar en ny lola säsong igång och då är det dags att börja pussla igen...pust! Jag tycker ju att det är superkul men just detta livspussel tar ju knäcken på mig...
 
I helgen som var hade vi inga planer alls, vabbade en halv dag med Filip i fredags som hade ont i örat i torsdagskväll och eftersom han är ett öronbarn så befarade vi det värsta... G var hemma fram till lunch och sen åkte jag hem. Som tur så blev det inget av det utan på lördagsmorgon var han pigg och fri från värk.
 
Jag och barnen tog en riktig långpromenad med Torsten och sen hamnade jag och Moa här..
 

Spelandes Bondespelet med Torsten på åskådarplats!
 
Så mysigt att spela spel och timmarna bara rasslade förbi...
 
Söndagen inledde vi här
 

Det är ju det som är SÅÅÅÅ underbart med helgerna....att man kan ta det lugnt i soffan och inte behöver stressa iväg.
 
Nästa helg ska vi iväg och hälsa på dessa godingar!
 

Torstens uppfödare har fått en ny kull som är nästan 6 veckor och på bilden så är det Torstens syster Loka som nosar på nytillskottet. Behöver jag säga att barnen är helt saliga att få träffa valpar igen! <3
 
Men först ska vi klara av denna vecka och jag inledde den med nagelfix i måndag och avslutar den med ögonbrynstatuering på fredag. Har hittat en tjej här i stan som gör microblading bryn så jag ska ta och fylla i mina som börjar bli lite blekta.
 
Håller tummarna att det blir bra!
 
Har blivit dåligt med bilder på dagens outfit i veckan men jag lyckades iaf knipsa en bild häromdagen när jag invigde min nya collar cardie i bordeaux. Älskar den färgen!! <3
 

Ha en fortsatt bra vecka ni tappra skara som orkar fortsätta läsa trots mina glesa uppdateringar! ; )
 
 

Kommentera inlägget här :