Kvällsdopp och glass

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola;
Jag försöker att njuta av eftermiddagarna och kvällarna fast jag jobbar, G och barnen är ju lediga men han är tyvärr inte världsbäst på att hitta på saker med barnen ; ) Så då känner jag lite att jag vill att de ska komma ut ur huset iaf en gång om dagen så därför försöker jag hitta på något när jag kommer hem.
 
Så igår så åkte vi ut till Hjälmare docka och kollade på båtarna och åt lite glass!
 
 

Efter lite glass så gick vi bort mot badstranden för att låta Togge ta ett litet dopp och för att vi alla skulle få röra lite på oss.
 
 
Fint efter kanalen
 
 
Lekte staty
 
 
Snygg vovven posar lite!
 
 
Inga barn som ville bada dock...
 
 
bara en hund som tyckte det var toppen att simma runt lite grann!
 
Sen blev det en tidig kväll i säng för mamman och barnen, vi bestämde att vi skulle ta en mobil/spel/iPad fri kväll och läsa istället och då kan man inte hålla sig vaken lika länge som annars ; )
 
Det hjälpte ju dock inte för mig för jag var precis lika trött som vanligt imorse...om inte värre... Men jag bjuder på en dagens ändå.
 
Kjol i blå frotté från sommarkalendern, top och linne från SS ( allt från Lola) och skor från Cashott.
 
Tur man har liiiite färg iaf så att det inte syns hur trött man är...
 
 
Torsdag idag...bara en dag till denna vecka och sen äntligen helg!! Sen är det bara 2 jobbardagar kvar innan det är 5 veckors semester!

Kommentera inlägget här :