Semester!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, Torsten,;

Yes! Nu har även jag gått på semester och det är ju bara SÅ skönt! 

Min första semesterdag var i onsdags och då tog jag sovmorgon och sen åkte jag och barnen ut till min mamma och pappa och badade i deras pool. Barnen alltså, inte jag...för lite sol framme för att jag skulle bada 😜

I torsdags så grejade vi här hemma och sen på kvällen så var jag och G ut och åt med goda vänner! Så mysigt!!



Fredag innebär ju fredagsfys och inget undantag denna vecka, men vi körde lite tidigare än vanligt.



Resten av dagen rensade jag ogräs och röjde i trädgården, vi är ju inga trädgårdsmänniskor så det ser ju ut lite därefter också... men men, nu ser det lite bättre ut iaf! 

Finns dock myyyycket kvar att pyssla med! 

Avrundade dagen med en sväng till Slagsta glass och då invigde jag en klänning som jag köpt i en köp och sälj grupp på FB.


Igår vankades det hundutställning, inte för Torsten men hans uppfödare skulle ställa ut hans syster och bror så vi åkte dit och kikade lite.

Vädret lovade dock gassande sol så det blev en solklänning på! 


Familjen knas gör en roadtrip!

När vi kom dit så hade de inte Torstens syster med eftersom hon börjat löpa men väl hans pappa och en annan valp som är Torstens halvsyster. 



Märta
Pappa Boss

Hans uppfödare Elisabeth försökte också träna Torsten lite...;)

Gick väl sådär 😆

Sen blev det lunch vid Hampetorps camping 


På vägen hem stannade vi hos syrran och badade ett tag i sjön så när vi kom hem så hade vi en tröööööött kille! 



Var ju en ljuvlig kväll så vi hängde ute på altan och åt grillat och bara var till sent 😊😊

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Skönt med semester och ledig tid tillsammans. Själv är jag inte ledig något alls. Får bli en annan sommar. Njut och ha det så gott. Kram Ulrica

Svar: Åh vad tråkigt! Du får göra set bästa av kvällar och helger istället.
kram
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :