Sol, bad och sista veckan!

publicerat i Barnen, Dagens outfit, Helgen, House of Lola, Torsten,;
I helgen blev det ju oväntat fint väder! SMHI hade ju "lovat" att det skulle regna hela helgen så när jag vaknade i lördags och solen strålade från en blå himmel så blev jag SÅ glad!
 
Så hela förmiddagen tillbringade jag i solstolen utan att lyfta ett finger!
 
 
 
Njuuuuuuuter!
 
 
 
Torsten njöt också av att ligga ute i gräset!
 
 
Han ägnar sig åt sin favoritsyssla.....strimla fotboll...
 
På eftermiddagen så gick jag och barnen över till syrran och grattade henne på födelsedagen! Där blev vi kvar i några timmar och fikade i skuggan på altanen innan vi traskade hemåt igen och beställde lite pizza till kvällsmat! Perfekt skön och ledig dag!
 
På söndagen så åkte jag och barnen upp till vårt utebad medans pappan i familjen fick stanna hemma och sova igen lite efter att han jobbat sent på lördagen.
 

Filip i mitten med en snorkel ovanför ytan bara...
 
 
Moa och jag chillade i solen!
 
Efter en dag med sol och bad så är det skönt att krypa ner i lite gosiga kläder och då finns det inget bättre än Lolas Eastern pants, dessa på denna bild är i frotté men jag har dem i många olika varianter och färger! Älskar dem!
 

Här passade jag på att prova nya peruken också, samma modell som tidigare men tror denna blev ytterligare lite ljusare än vad jag brukar ha.
Den frisyren passar perfekt ihop med denna kjol som jag klickade hem från KappAhl.
 

En lite tuffare pennkjol i strechig trikå! Tuff till ett par sneakers som på bilden tänker jag. Vi får väl se om den blir lika snygg på mig...; )
 
Bjuder även på en gårdagens outfit bild
 
Banshee blouse från Lola, köpt på rean som pågår nu, och till det ease pants inköpta under sommarkalendern. På fötterna skor från Odd Mollys rea.
 
 
Skönt och snyggt som jag gillar och älskar nya håret!! Precis på pricken min stil!
 
Ger er också en bild på gårdagens trötta hund efter en söndag med cykling , löptur med matte och sen ett bad i sjön på kvällen.
 

Sååååå trött......zzzzzzzz.....
 
Idag så blev det ovanligt lite Lola plagg för att vara jag, bara ett linne och koftan. Men blusen som jag har på mig har jag glömt bort att inviga trots att det är ett tag sen som jag köpte den....ooops!
 

Skor från Blue on blue, byxor från KappAhl och så blus från H&M och Lola kofta!
 
 
 
Klickade hem ett fint halsband idag
 

Från Bud to Rose och heter Jupiter, hade velat ha det i rosé eller guld men de var helt slut så då fick det bli silver. Min kollega har det i guld och det är SÅ fint!! Om någon lyckas hitta det i någon webshop eller någon annanstans så får ni gärna hojta till =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Var det länge sedan du köpte blusen från hm? Är det kört eller lång ärm?/ Hanna

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Menar naturligtvis kort ärm 😆

Svar: Hej!
Ja det är några månader sen, hittade den inte på hemsidan längre tyvärr :(
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :