Att ha en avslappnad midsommar

publicerat i Barnen, Dagens outfit, House of Lola;
Midsommar för mig handlar inte så mycket om att dricka sprit som det gör för somliga andra, dels för att jag inte tycker att man blir full ihop med barnen och dels för att jag inte finner något nöje i att bli full när vi bara hänger familjen liksom. Sen är det ju extra skönt dagen efter när man vaknar fräsch och inte går omkring och mår dåligt en hel dag..
 

Dagens blev en klänning från For Good luck tillsammans med en lola kofta. Senare på kvällen så åkte dock byxor på när det blev lite kyligare.
 
På fm var vi som vanligt hela familjen ( dvs systrar med familj och mor och far) hos mina föräldrar och kollade på dansen kring midsommarstången och åt en massa god mat.
Min mor är fantastisk på att få till god mat och man går sällan hungrig därifrån!
 
Sen fortsatte vi midsommarfirandet nere hos min syster i hennes sommarstuga, vi satt ute och lyssnade på musik och pratade. Roade oss även med att ta en massa bilder med mobilen med dåliga filter!
 
Sjukt roligt!
 
Alla var så mätta efter all mat vi fått i oss så vi struntade i efterrätten, bara Moa som åt lite jordgubbar!
 
 
 

Kreativ dotter jag har! :-)
 
Blev en tidig kväll och vi var hemma redan vid 23. Skönt!
 
På lördagen så tvingade jag med mig hela familjen inklusive hund till stans slalombacke där jag brukar vara och springa backintervaller varje tisdag med min löpargrupp.
 
 
Den är härligt lång och seg och den är jobbig bara att gå uppför...
 

Moa var den enda som ville springa med mig upp och ner, de andra chillade uppe på toppen.
 
 Det var någon som blev rätt så trött efteråt....
 
I går var det bara jag som skulle upp eftersom G har gått på semester nu så det var bara mig själv att ta hand om på morgonen och när jag kom hem så hade G lagat mat! Trevligt! Det är jag ju inte direkt bortskämd med om man säger så.
 
Imorse så var jag klar i god tid, t om så tidigt att jag hann med och ta outfitbilder hemma i hallen.
 

Nya MAW i gun metal, OM skor på fötterna och upptill en top från Lola som vi säljare fick på en bonus helg!
 

Som jacka så blev det Coast Cardie short från Supersunday.
 
Ikväll är det backintervaller och sen hundlek för Torsten! =)
 

Kommentera inlägget här :