Hundbad och casual friday!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Torsten,, Träning;
Min plan igår var ju att åka och träna på kvällen som vanligt men jag var så sjuuuuuukt trött, inte van att vara ute och slarva på vardagarna, så när jag åkte hem från jobbet så bestämde  jag mig för att lyssna på kroppen och "ta ledigt" från träningen. Jag har skrivit det förut men jag försöker verkligen bli bättre på att vara "snäll" mot mig själv och lyssna på kroppens signaler.
 
Så när jag kom hem så stod maten på bordet, fördelen med att mannen har semester när jag jobbar, och det var SÅ gott! Färsk pasta med kyckling med soltorkade tomater, vitlök och en gräddig sås! Mums!!
 
Efter maten vilade vi lite middag innan vi packade in oss i bilen hela familjen och for iväg till grannstaden och deras hundbad som jag har hört talas om.
 
Det blåste rätt friskt så det gick vågor på sjön så först var han lite tveksam till att hoppa i vattnet men efter en stund så bekymrade det honom föga och han hoppade glatt i vattnet utan att tveka.
 
 
 

Lycklig hund!!
 
När vi sen kom hem så gjorde jag klart alla måsten och sen hoppade jag i säng, även om jag inte somnade tidigt så är det skönt att bara komma i säng och ligga och läsa.
 
Imorse så kände jag för att ha något mjukt och skönt på mig och då finns det inget plagg som är bättre än Eastern pants från Lola. Min man tycker att de är hysteriskt fula men det struntar jag i då jag fullkomligt älskar dem!
 
 

Till brallorna blev det en top från New Yorker som jag fyndade på rea i onsdags, 50 :- kostade den - det är ett lagom pris tycker jag! ; )
 
 
Äntligen fredag!!
 

Självklart var träningsväskan med för det är ju alltid fredagsfys på fredagarna!
 

Idag använde jag min stora snygga väska som jag har köpt här ! Använder den alldeles för sällan och den är stor och bra så jag får plats med både skor, kläder och handduk!
 
 
Och såhär snygg var jag när jag kört klart!! PUST!!
 
Dagens pass bestod av
 
6 minuter:
 
6 Thrusters
6 Burpees
6 Knees to elbow
 
Därefter
 
10 rundor med utfallssteg med vikter och efter varje runda 10 snatches med hantel.
 
Sjukt jobbigt kan jag intyga!!
 
Nu är det dock helg och jag hoppas på soooooooooool hela helgen!!

Kommentera inlägget här :