Långhelg!

publicerat i Barnen, Jag, Träning, Vardag;

Långhelg med 4 dagar ledighet till ända...hur kan lediga dagar gå så fort? 

I fredags firade vi min äldsta syster som tog examen, 3 långa år på universitetet till ända. Så grymt stolt över henne!!

Blev några glas vin och bubbel innan jag, barnen och Torsten tog en promenad hemåt. 
Lördag tog jag med mig F och handlade lite skolavslutnings kläder till honom, blev även ett par skor till Moa och ett par till honom, till mamman blev det nada...kände mig bara tjock och ful 🙈🙈


Min fina kille! ❤️


Söndag startade jag dagen med en löprunda med syrran och Torsten, vi ska springa Midnattsloppet i Augusti så vi måste köra lite backträning nu för enligt uppgift så är det mkt backar på söder! 

Hem och duscha och vika lite tvätt och sen på med träningskläder igen för en powerwalk med min bästa Erika.
Torsten var med nu också, så han fick verkligen motion den dagen! 

Vi promenerade i ett hjärta! ❤️



Trött hund! 😆


Startade måndagen på samma sätt som jag avslutade söndagen, med en lång morgonpromenad fast nu med min kompis och gamla kollega Madde. När vi jobbade ihop så umgicks vi dagligen men nu blir det väldigt sällan tyvärr. Så det var kul att vi äntligen fick till det 😊

Resten av dagen så gjorde jag och Moa ärenden på stan, fikade med syster och sen hem och satte mig i solen med en bok medans barnen lekte med kompisar. Sköööönt! 

Avrundade ledigheten idag med ytterligare en kompis date och idag en lunch med min andra Madde. Detta är en barndomskompis och även om vi inte hörs eller ses så ofta så vet jag att hon finns där ❤️

Det var jättemysigt så jag hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång! 

Avslutade dagen med löpning i Teknikbacken med Torsten! Sjuuukt jobbigt som vanligt men jag kände mig stark idag! 💪🏼


Nu snart sova och ladda för jobbardag och tandläkarbesök....hua!! Laga ett hål ska jag göra också... wish me luck!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mittdittovitt:

Skönt med långledigt. Här blev det inte så då mannen jobbade lördag o måndag. Men igår hade vi en lång och härlig ledig dag. Du är absolut inte ful och tjock 😘😘Men vet absolut hur man kan känna. Men du får shoppa lite från kalendern istället. Har blivit lite för mig så får nog ta hem och prova och prioritera lite, ha ha!

Kram Fia

Svar: Ja jag hade ledigt men mannen jobbade hela helgen ; ) Jag är ofta gräsänka på helgerna tråkigt nog..Ja jag får göra det, har dock inte kommit något än som jag fallit sådär pladask för. Blev dock 2 pottery blusar idag =)
Ha en jättebra dag! Kram
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :