Milspår, träning och VAB

publicerat i Moa, Träning;
Lite upphackad vecka blev det denna vecka. Först var jag ledig och var på läkarbesök i måndags, jobbade i tisdags och fick sen gå hem lunch i onsdags för att Moa gick hem med illamående och ont i magen.
 
Så igår var jag hemma med Moa som dock mådde mycket bättre efter 12 timmars sömn! Men kan vara skönt med en hemmadag och komma ikapp!
 
 
Såhär skulle man ju vilja starta alla dagar! SÅ gosigt!!
 
Innan jag gick hem i onsdags så tränade jag och Erika, vi kör ju alltid pass på måndagar och onsdagar och denna onsdag så hade hon hittat ett grymt upplägg..... Avslutades med Wallball.....sjuuuukt jobbigt!!
 
 
På kvällen så var jag på sökkurs och den skogen där vi håller till nu är verkligen så fin!!
 

Man blir alldeles lugn i själen av att vara där!
 
Medans jag var där så var G iväg och hämtade vår nya bil, vi leasar vår Passat och var 3:e år så byter vi så nu var det dags att få en ny pärla!
 
 
Många bra funktioner på denna! :-) Och snygg också!
 
Igår kväll så lämnade jag barnen hos syrran och tog med mig hunden ut i spåret, min svåger skulle ta med mig ut och springa något som kallas för "brottarmilen". Namnet har det fått av att alla som gick på brottargymnasiet här i stan sprang det spåret och det är verkligen GRYMT! Halva spåret består av uppförsbackar och de är långa och sega!! Sjuuuuuuukt jobbigt var det men jag är så nöjd med att jag sprang hela vägen och inte behövde stanna och gå någon gång!
 

Det gick inte så fort men både jag och Togge tog oss igenom det och jag vet inte vem av oss som var tröttast efteråt! ; )
 

Ikväll blir det examensfirande för min äldsta syster som är färdig socionom efter 3 tuffa år på universitetet!! SÅ stolt över henne! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ulrica:

Hej, nu var det på tog för längesedan som jag lämnade spår efter mig. Du håller i duktigt med träning, det tycker jag är duktigt. Gillar dina olika outfits skarpt och är lite nyfiken på top+linne som du har i förra inlägget. Finns det till salu nu? Hur är det i stl?

Kram
Ulrica

Svar: Tack! Det linne och tippen såldes bara när lola hade sin Supersunday tyvärr så det går inte att köpa nu.
Kram kram
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :