Nytt i garderoben

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Torsten,, Träning, shopping;
Ja nu börjar allt trilla in som jag köpt i Lolas sommarkalender och sånt jag köpt i köp och sälj gruppen på FB, tur att jag säljer lite också för att annars skulle min garderob sprängas! Ha ha! Helst av allt skulle jag vilja ha en hel walk-in-closet men jag tror inte att min kära make håller med...; )
 
Gårdagens outfit blev den fina MAW kjolen som värdinnorna på Supersunday fick, jag har lyckats köpa min från en tjej som inte ville ha den.
 

På fötterna ett par sköna Rieker sandaler och upptill Angel linnet från Lola ihop med en lite glittrig kofta från Lindex. Lite otippad att en glittrig kofta hamnade i min garderob men jag har faktiskt använt den massor och gillar den skarpt!
 

Kände mig somrig och fin i denna outfit!
 
Sen att jag svettades bort det mesta av sminket på lunchen när jag och Erika körde utomhus är ju en petitess!
 
Vi välte däck, gjorde burpees och slog med slägga...utomhus.....i solen.....dvs jag höll på att dö.... Länge sen jag var så jäkla tokvarm!! Var tvungen att duscha iskallt efteråt för att komma ner i temperatur!
 
Hade hoppats att den låsningen i ryggen som jag vaknade med igår skulle bli bättre av detta pass men icke....så igår skickade jag ett panik sms till världens bästa massör!
 
Det inte han får bort det finns nästan inte, men det är INTE någon skön massage utan man får snarare ta ett djupt andetag och så försöka att fokusera bort smärtan!
 
Men det är det värt för nu så känns det helt ok och ikväll är det löpning på schemat.
 
Dagens outfit blev lite mjukt och skönt, med stel rygg så är det bekväma kläder som gäller och då invigde jag mina Eastern som kom i lådan igår.
 

Sjukt dålig bild eftersom det är sååå mörkt i vår hall på morgonen men det är iaf ett par Eastern i mörkblått ihop med coast cardie short i grått som kom på Supersunday. Under har jag ett linne och så ladybird toppen i ljusbrunt.
 
 
 På fötterna blev det mina Sweeks sandaler från Scorette, de är så sköna!!
 
 
 
 
Igår och i söndags så var vi ut till syrrans sommarstuga eller rättare sagt till stranden där för att bada Torsten, bra motion och så skönt att kunna ha honom lite lös i vattnet och han får busa runt.
 
 
Så fint där nere!
 
 

Kommentera inlägget här :