Tandläkarbesök och skolavslutning

publicerat i Dagens outfit, House of Lola;
Ja igår fm hade jag tid för att laga ett hål hos tandläkaren, det hade bildats ett nytt hål bakom en gammal lagning...så trist! Inte bara för att det är obehagligt utan det är ju hutlöst dyrt också!!
 
Jag tar alltid bedövning när jag lagar hål, finns liksom inte i min värld att klara mig utan men efter igår så har jag börjat fundera... Bedövning tog rejält så att jag hade ingen känsel från strax under ögat och ända ner till överläppen, t om inne i näsan var jag bedövad!! Superläskigt!!
 
Jag hade tid 10,30 och bedövningen släppte runt 16 tiden..helt galet!! Det innebar att jag tränade ett lunchpass med bedövning och att jag inte kunde äta ngt på hela dagen... Inte en bra kombo kan jag säga...var på ett uruselt humör när jag kom hem och då går det ju tyvärr ut över familjen...
Sen att det såg ut som ett bombnedslag när jag kom hem samt att Torsten har kommit in i slyngelåldern och är sååååå jobbig gjorde ju inte saken bättre...
 
Som tur var så förbarmade sig min man över hunden och tog ut honom på en långpromenad och när jag fått lite mat i magen och fått chilla lite i soffan så blev det lite bättre iaf.
 
Imorse vaknade jag med en sjukt stel nacke...alltså inte nackspärr utan träningsvärk! Vi körde ett tufft pass med kettlebell igår så jag antar att det är det som spökar...
 
Men som vanligt nu på mornarna när Lola har sin kalender så är det lite stressigt eftersom jag vill vara klar med alla morgonbestyr när klockan närmar sig 7 så att jag bara kan slå ihop datorn och åka till jobbet när jag har lagt ordrarna som vräker in....eller inte! ; )
 
Imorse blev jag helt till mig eftersom jag fullkomligt älskade alla plaggen som släpptes, tyvärr så verkar inte mina kunder vara av riktigt samma åsikt så jag kunde först lägga en order till mig själv i lugn och ro.
 
Vad var det som släpptes då? Jo det var detta!
 
 
Jag blev kär i allt så jag klickade hem allt så får jag välja när jag får hem plaggen, nu under kalendern så gör jag hellre så eftersom det inte går att få tag på det när som helst. Då får man vara lite galen ; )
 
 
Kan ju bara hoppas brallorna sitter sådär snyggt på mig med....jag är ju dock liiiiiite större om rumpan...; )
 
 
 

Snygga sense top i en längre modell
 
 
Älskar detaljerna!
 
Jag själv idag ville klä mig lite somrigt men ändå varmt så det blev detta.
 
 
Banshee blouse, feeling free cardie, relaxed chinos och fashionista sneakers. Lola från topp till tå. =)
 
 
Måste bara avsluta med en bild på min arm, jag är sällan brun på armar och händer men sen jag började äta betakaroten så tycker jag faktiskt att jag har fått lite mer färg!
 
Idag efter jobbet så ska jag iväg och klippa barnen och sen träning ikväll, sovmorgon imorse då barnen har skolavslutning. 2 dagars arbetsvecka känns ju liksom helt ok ; )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mittdittovitt:

Jag älskade den kalendern, köpte tröjan och jeansen. Tror det kommer med posten idag faktiskt, jag håller tummarna för det i alla fall. Jag gör som du beställer hellre för mycket nu i kalendern än ångrar mig. Fast ändå så lyckades jag missa hur fin Pottery blouse var i Leo, suck! Beställde en vit men den får nog åka tillbaka, i alla fall om vita tröjan ovan blir bra.

Ha en fin tisdag!
Stor kram <3

Svar: Tack! Det blev ju superbra på dig! ❤️
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :