Att ha haft en ledig helg och boka in roligheter

publicerat i Barnen, Dagens outfit, Jag, Träning;
Mina lediga dagar förra veckan försvann snabbt som vanligt! Inledde med en visning på onsdag kväll.
Keeper soft skirt och dreamcatcher light champagne blev kvällens visningsoutfit!
 
Torsdagen startade jag med att gå en lång prommis med syrran i skogen, det var lite blött och isigt på sina ställen men det var SKÖNT att komma ut och få frisk luft och låta Togge springa av sig!
 
Vi hann prata massor och fortsatte när vi satte oss i bilen och åkte hemåt, hon bor ju i Stockholm och det är sällan vi hinner träffas utan varken män eller barn så nu passade vi på! Skönt för själen!
 
På eftermiddagen så skulle jag ha fått fikabesök men det blev inställt i sista minuten så istället så röjde jag där hemma, tvättade och plockade i ordning i garderober. Fattar inte var alla våra prylar kommer ifrån?! Blev en sväng förbi återvinningen och skänkte iväg 3 påsar med kläder och 2 påsar med skor, tror barnen knappt har ett par skor som passar längre...tur det verkar vara vinter ett tag till för de skorna passar ju fortfarande ;)
 
Avslutade dagen med ett boxningspass - så skönt att få svettas ordentligt och ta i!!
 
Fredagen kändes det som att jag mest flängde runt, först ner till frissan på morgonen och hon trimmade till min peruk. Den har blivit lite sliten och jag har inte råd att köpa en ny ännu så då fick detta bli en lösning. Nu känns den mkt fräschare ( den blir ju sliten och fnöskig i topparna liksom - ser jätterisig ut då) så då klarar jag mig ett tag till.
 
Sen hem och väcka barnen och se till att de kom ur sängen innan jag slängde på mig träningskläderna och drog till gymmet. Brukar ju träna med min bästa E på fredagarna men idag blev det ett lunchpass på gymmet. Det var en ny kille som höll i det och det var riktigt roligt och jobbigt - alltid kul att testa något nytt!
 
Hem och in i duschen för att sen kasta mig ner på stan igen, denna gång var det dags för påfyllning av ögonbrynen. Jag var ju iväg och tatuerade dem igen för någon månad sedan och då ingår det en "påfyllning" av färg, de tappar ju en del i färg när de läker. Den här gången valde jag att göra dem snäppet mörkare då jag alltid fyller på dem men färg med en ögonbrynspenna. Jag gillar när de är riktigt markerade!
 
Slumrade till en stund när jag låg där på bänken och de var verkligen så skönt att powernappa lite.
 
Kvällen tillbringade vi i soffan och kollade på finalen på "På spåret".
Lördagen inledde jag och G med en långprommis med Torsten, vi kom dock bara halvvägs ut på gärdet innan T tappade sin leksak i diket som var fullt med vatten...
 
 Husse fick fiska lite i diket...; )
 
Efter en sån prommis så blir man sååååå trött...
 
 Sen svidade familjen om för att åka iväg och bowla och kika på bil. Min outfit blev nya Odd Molly toppen som jag ropade in på Tradera och så ett par Tully chinos på det.
 
 
 
Kvällen var vi ju självklart parkerade i soffan framför Mello, somliga tittade och somliga sov....; )
 
 
 
I söndags så hade jag visning på fm och när jag kom hem så svidade jag om för en löptur, det börjar ju närma sig Womens half Marathon nu ( bokade hotell och spapaket idag) så jag måste ju börja springa igen..
 
Det var både isigt och kallt men jag hade iaf fint sällskap med mig!
 
 
 
Sen var det väldigt skönt att få krypa i mjukiskläderna och gosa ner sig i soffan!
 
Nu är vi igång med ny vecka och det är en ganska så lugn vecka då jag inte har några visningar förrän till helgen, alltid lättare med logistiken då. Bara mina och barnens träningar som ska klaffa! ; )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mittdittovitt :

Hej kul att hitta dig här! Fin blogg du har. Kul att läsa :) Jag har också en blogg, kolla in om du vill.

Kram Fia (Sofia Schulin)

Svar: Vad kul att du hittat hit! Ska in och kika på din blogg också! =)
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :