Att snart vara ledig!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Träning;
Snart lite sportlov för mig med! Har tagit ledigt torsdag och fredag och planen är att hinna med lite av allt, röja hemma ( fattar inte att det ser ut som en soptipp hela tiden...), hitta på något med barnen, träna och umgås lite med systrar.
 
Jag brukar ju köra en fredagsfys tillsammans med min bästa Erika men nu har både hon och jag haft olika saker planerade varje fredag så då har vi kört onsdagsfys istället och förra onsdagen blev det detta pass..
 
 
 
Detta var dagens upplägg och det var jobbigt kan man säga!! Men så sjukt skönt efteråt!
Jag är så glad att jag har Erika att träna med för vi pushar varandra och hon är grym på att komma på bra träningsupplägg, jag är inte riktigt lika bra ; ) men hon är ju å andra sidan instruktör och har lite mer vana av att lägga upp pass.
 

 
 
Jag har varit på möte med jobbet också...då tycker jag att det är lite roligt att klä mig i kavaj för den gör jag inte annars. Grejen är ju den att Lolas kavajer är grymt sköna så dem skulle jag verkligen kunna ha varje dag egentligen men jag känner mig lite för ordentlig i kavaj.. Måste skärpa mig på den fronten och börja använda alla kavajer som bara hänger oanvända i garderoben.
 

Här har jag en Satisfied blazer i svart ihop med nya khaleesie linnet från denna kollektion och så skönaste brallan från Noa Noa. Skärpet på bilden älskar jag men det börjar gå sönder =( Inköpt på Ullared så kan inte hitta nytt men jag har hittat detta som jag gillar också:
 
 
Måste bara mäta midjan och se om jag får plats med min tjocka mage! ; )
 

 
Jag vet ju att ni gillar dagens outfit bilder ( några av er iaf) så här kommer 2 dagens men med samma tröja fast i olika färger, behöver jag säga att den är stora favoriten från denna kollektion!?
 
 
Dreamchatcher light sweater i champagne överst och powder under, den finns i en jättefin gråblå färg också som nog också ska få flytta in i min garderob! ;D
 
Avslutar med en underbar bild från min och G´s promenad i lördags, vi hann ut innan det fina vädret försvann helt bakom molnen!
 
Älskar att vi har en stor åker precis bakom knuten där vi kan släppa Torsten och han kan få springa av sig!! =)
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annis:

Var kan man köpa det fina bältet?

Svar: Hos Alvas hus! :)
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :