Att vara less på snö..

publicerat i Träning, shopping, Önskelista;
Ja fy...nu får det väl ändå vara NOG!! Jag vill ha vår och snö och slaskfritt så att jag kan gå i mina vårskor och bara ha en kofta som jacka... Inte bylsa på mig lager med kläder för att ut och halka runt med hunden...
 
Såhär såg min morgonpromenad ut...någon gillar ju snön iaf...
 
 
 
 
Suck! Det gick ju inte speciellt fort när han skulle stanna varannan meter och rulla sig i snön liksom...
 
Klickade iaf hem ett par byxor idag, från Culture. Lite mer snygg byxor men de har en strechig baksida så jag hoppas att de ska passa även på mina kraftiga ben.
 
 
Sarah pants heter de och jag köpte mina på Alvas hus.
 
Såhär snygga är de på en annan bloggande tjej:
 

mittdittovitt.blogg.se - heter hennes fina blogg! Kika gärna in där för inspiration både kring kläder och inredning!
 
Till dem vill jag ju också ha en likadan fin kofta som hon har på bilden, har faktiskt letat efter en sådan ett tag redan innan ;), så jag klickade hem denna från Boozt.
 
Märket var Selected Femme och jag fick iaf 10 % rabatt på den eftersom jag hade en rabattkod.
 
Så ja bort med snön och låt mig få använda mina nya varskor som står på hyllan i hallen och bara väntar, impregnerade och klara!
 
Så ser alltså vårskorna ut och märket är Cashott för er som är nyfikna! ; )
 
Lite mer som gärna skulle få flytta hem till mig är dessa skor och byxor, sååååå snyggt tycker jag!
 

Please är märket på byxorna och Nude på skorna.
 
Men nu får jag stilla mig lite med shoppingen och fokusera på att försöka bli av med de extra kilon som jag har runt midjan.. Veckans träning har iaf gått bra!
Lunchpass med gummiband i måndags, tabatapass i tisdags och backintervaller på gymmet igår. Idag blir det boxpass ikväll och på imorgon så är det äntligen dags för ett fredagsfys pass igen. Imorgon blir det ett riktigt mördarpass med snatches 10-20-30-40-50 med hantel och mellan varje 15 st burpees över box. PUST!!!
 
Misstänker att jag kommer att svettas en del så det gäller att jag har lösa och luftiga kläder så jag inte eftersvettas ihjäl på jobbet sen!
 
Ha en fortsatt bra torsdag allihopa!
 

Jag på väg in på gymmet i onsdag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mittdittovitt%20:

Tack raring för dina fina ord 😘 Ha en härlig helg!

Kramar

Svar: Detsamma! 😘😘
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :