Sommarskor

publicerat i shopping, Önskelista;
Ja just sandaler och tunnare skor till sommaren tycker jag är sjukt svårt att hitta några som både är snygga och sköna.
 
Snubblade över dessa som jag tyckte var sjukt snygga.
 
 
Finns i svart också
 
 

Märket är Mjus och de kostar 1299:-.
 
Svårt sugen på de bruna även om det egentligen kanske är mer praktiskt med ett par svarta.
 
Hittade även dessa hos Rieker som var lite billigare.
 
Och just Rieker vet jag ju att de har grymt sköna sandaler. Jag vet ju att jag kommer att vara ute och promenera en del i sommar, inte minst när vi åker till Gotland så att investera i ett par snygga och sköna sandaler vore väl kanske ingen dum idé..
 
Snart kommer det väl att explodera i butikerna dock så att man kan väl vänta lite och se vad som dyker upp.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syrran:

Vi gör det igen!!! Hittar samma skor!! 😘

Kommentera inlägget här :