Att ha landat och knappt vara tillbaka...

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Torsten,, Träning;
Pust! Tisdag och jag känner mig fortfarande lätt vimmelkantig efter en gaaaalen söndag med Lola från tidig morgon till sen kväll!
Men jag börjar väl från början och visar en bild på min lilla donna från flöjtkonserten i torsdags
 

Sååå koncentrerad och så duktig!! Hade väl inga stora förväntningar ska jag erkänna men alla barnen var verkligen galet duktiga och M var så peppad när vi kom hem och lovade att hon ska spela flöjt i minst 10 år till..ja vi får väl se! ; )
 
Fredag morgon lämnade jag barnen och sen vidare till Örebro och en spadag! Började med ett fotbad och pedikyr för att sen gå vidare till en helkroppsinpackning med tillhörande ansiktsbehandling, avslutade med en lotionmassage och fuktmask i ansiktet.
Sen rundade jag av min förmiddag på spat med en spraytan! Kände mig som en ny människa, alldeles rengjord och insmord och med lite extra färg på kroppen!
 
 
 
 
Kände mig som en prinsessa!! Mötte sen upp mannen på stan för en lunch och sen blev det lite shopping! Älskar att gå på stan för mig själv ibland, får strosa som jag vill och gå tillbaka till samma affär flera gånger om jag vill =)
 
Dagens bästa spontaninköp blev dessa fina sandaler från Scorett
 
 
Sjukt sköna och snygga! Har ju beställt ett par svarta sandaler från en webshop men nu börjar jag misströsta lite eftersom det gått snart 3 veckor och inga sandaler dykt upp... ( har mailat dem och de är försenade från leverantören) så nu blev jag tvungen att inhandla ett par andra.
 
Blev en tidig fredagskväll eftersom jag skulle iväg på utställning i Örebro tidigt på lördagen, fint väder var det även på lördagen så det blev lite varmt att sitta och vänta på att det skulle bli vår tur i ringen..
 
Så när det väl var vår tur så var Togge lite ofokuserad och trött efter att ha väntat länge och mycket hundar runt omkring så han var lite vimsig inne i ringen. Men jag är nöjd ändå, 3:e plats i gruppen och ett bra omdöme.
 

Fina omgivningar vid Kvinnersta där utställningen hölls.
 
 
Lagom road familj....
 
 
 
 
Mattes fina kille!
 
Resten av dagen så var hunden och barnen däckade och själv så satt jag vid datorn och förberedde allt inför söndagens supersunday!
 
Galet mkt fina plagg som vanligt!
 

Största problemet blev ju som vanligt att bestämma mig för vad jag själv ville ha och sen ta emot alla frågor och beställningar!
 
Kl 8 i söndags morse var jag på plats hos dagens första värdinna och sen rasslade hela dagen bara till!! Första 2 timmarna efter att alla plagg släpptes i systemet så satt jag som klistrad vid datorn och bara knappade som en tok, ändå hann jag inte få alla plagg till mina kunder =( Tråkigt...
 
Till mig själv blev det detta.
 
 

Just a singlet och ladybird i 2 färger, light Brown och ash pink.
 

Coast cardie i rosa och grått, får se vilken färg som stannar :-)
 
 
 

Och sist underbara sign cardie i blått! Perfekt!! Älskar ju den koftan!
 
Som sagt en helt crazy dag och jag var mer än snurrig när jag äntligen somnade på kvällen, dock så hade jag slagit mitt gamla försäljningsrekord med råge så jag är superglad och tacksam över mina fina kunder som hjälper mig att lyckas så bra! =)
 
Igår hade jag träningsabstinens efter 3 dagar utan träning så på lunchen så blev det ett gummibandspass i min ensamhet eftersom min bästa PT hade andra träningsplaner...buhuuu...
 
 
 

Tänk att det kan vara så jobbigt att träna med ett gummiband som enda redskap liksom?!
 
Idag blir det löpning efter jobbet, skräckblandad förtjusning varje gång eftersom man vet redan innan att det kommer att bli jävulskt jobbigt men vara SÅ skönt efteråt!
 

Dagens idag blev vita jeans från Meandi, logic top i svart från Lola och sign cardie från Lola.
 
Runt halsen också mitt finaste halsband från min bästa PT och vän! <3

Kommentera inlägget här :